18. تير 1403 - 9:18   |   کد مطلب: 33626
مسئول امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با گفت: مرحله شهرستانی این مسابقات با حضور بیش از ۲۰۰ نفر ۲۱ تیر ماه در تالار موقوفات این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛  جت‌الاسلام علیرضا قهری، مسئول امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به برگزاری چهل هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه، اظهار کرد: این مسابقات از مرحله شهرستانی شروع و تا مرحله بین‌المللی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ثبت نام چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف از اوایل خرداد ماه آغاز شد، افزود: این مسابقات که با عنوان یادبود شهدای خدمت برگزار می‌شود با تغییری نسبت به سالیان گذشته همراه بوده و متسابقین زیر ۱۸ سال در رشته‌های قرائت و حفظ کل نیز در این مسابقات می‌توانند شرکت کنند.

مسئول امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه مسابقات قرآن اوقاف در مرحله شهرستانی در تیرماه و مرحله استانی نیز در مردادماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: مرحله شهرستانی این مسابقات برای شهرستان ملایر  با حضور بیش از ۲۰۰ نفر ملایری ۲۱ تیر ماه در تالار موقوفات این شهرستان  برگزار می شود.

وی تصریح کرد: چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ ۵ جزء، حفظ ده جزء، حفظ کل، اذان، دعاخوانی، تواشیح، ترجمه و تفسیر قرآن، ترجمه و تفسیر نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

قهری با بیان اینکه امسال نیز این مسابقات در رشته آوای انفرادی ویژه آقایان و بانوان در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود، افزود: در رشته‌های انفرادی ۱۲ تا ۱۸سال در موضوعات حفظ ۳۰ جزء و قرائت، ۱۸سال به بالا در  موضوعات حفظ کل، حفظ ۱۰ و ۵ جزء، قرائت، ترتیل، دعاخوانی و اذان(ویژه آقایان) برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: کل افراد شرکت کننده در این دوره از مسابقات در تمام رشته‌ها (آوایی انفرادی، آوایی جمعی، معارفی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و ترجمه، ۲۰۰ نفر بوده که در بخش آوایی انفرادی ۹۰ نفر با هم رقابت می‌کنند و برگزیدگان به مرحله استانی راه خواهند یافت.
انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار