نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. تير 1403 - 9:44   |   کد مطلب: 33601
معاون سیاست‌ورزی بسیج دانشجویی شهرستان ملایر خبر داد:
برگزاری برنامه انتخاباتی کافه گفتگو در ملایر
معاون سیاست‌ورزی بسیج دانشجویی شهرستان ملایر گفت: ویژه‌برنامه انتخاباتی کافه گفتگو به‌صورت روزانه در پارک شهید چمران و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

امیرحسین فراهانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به نقش دانشجویان در انتخابات گفت: بهترین تعبیر را برای دانشجویان شهید بهشتی داشته که آنان را به‌عنوان مؤذن جامعه دانسته است.

وی بیان کرد: دانشجویان کنشگران فعالی هستند که در هر انتخاباتی نقشی مهم و اساسی دارند و برای انتخابات نهمین رئیس‌جمهور کشور نیز قطعاً اثرگذار هستند.

 معاون سیاست‌ورزی بسیج دانشجویی شهرستان ملایر با بیان اینکه امروز کشور به رئیس‌جمهوری همچون آیت‌الله رئیسی نیاز دارد عنوان کرد: باید شخصی را انتخاب کنیم که در تراز انقلاب اسلامی و ادامه‌دهنده راه رئیس‌جمهور شهید باشد.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات عنوان کرد: دانشجویان به‌عنوان چشم بیدار جامعه هم در انتخاب اصلح هم در ایجاد شور انتخاباتی نقش‌آفرین هستند.

فراهانی با اشاره به برنامه‌ریزی بسیج دانشجویی شهرستان ملایر برای انتخابات عنوان کرد: به همت دانشجویان بسیجی شهرستان ملایر در دانشگاه‌های مختلف ویژه‌برنامه‌های انتخاباتی برگزار می‌شود.

وی برگزاری گعده‌های شبانه در خوابگاه‌های دانشجویی را یکی از برنامه‌های بسیج دانشجویی عنوان کرد و گفت: این برنامه در خوابگاه‌های مختلف سطح شهرستان برگزار می‌شود و دانشجویان پیرامون انتخاب اصلح بحث و گفتگو می‌کنند.

معاون سیاست‌ورزی بسیج دانشجویی شهرستان ملایر به برگزاری مناظره اشاره کرد و گفت: برگزاری مناظرات بین نماینده‌های نامزدها در این مدت برنامه‌ریزی می‌شود.

وی تولید محتواهای تصویری و پادکست را یکی دیگر از برنامه‌های بسیج دانشجویی عنوان کرد و گفت: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌ها ایام تبلیغات برگزاری کافه گفتگو است.

فراهانی به نقش دانشجویان در روشنگری در جامعه اشاره و بیان کرد: این برنامه به‌صورت روزانه در پارک شهید چمران و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی با حضور سخنرانان مطرح در دانشگاه‌ها از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی تا روز برگزاری انتخابات در شهرستان ملایر است.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما