نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. خرداد 1403 - 11:29   |   کد مطلب: 33591
۲ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ۲ ستاد انتخاباتی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران فعالیت‌های تبلیغاتی انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ تب تبلیغات چهاردهیم دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران هر روز داغ‌تر می‌شود و ۶ داوطلب در استان‌های و شهرهای مختلف اقدامات مختلفی در راستای معرفی خود انجام می‌دهند.

دراین‌بین نیز افراد سیاسی و تأثیرگذار در شهرهای مختلف کشور به دنبال حمایت از کاندیدایی خاص هستند تا بتوانند اقبال مردمی را به آن سمت بکشانند و شهرستان ملایر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تا کنون سه مسئول ستاد انتخاباتی سه کاندیدا معرفی شده است.

نماینده‌های مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز دراین‌بین هر کدم از یک کاندیدا حمایت کرده و در ستادهای انتخاباتی آنها فعالیت می‌کنند.

* آزادی‌خواه در ستاد مرکزی قالیباف

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه که از همان روزهای نخست ثبت‌نام داوطلبین ریاست‌جمهوری با دعوت از محمدباقر قالیباف برای حضور در انتخابات موضع خود را مشخص کرد و در ستاد مرکزی این نامزد ریاست‌جمهوری نیز دارای سمت شد.

با ابلاغ رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آزادی‌خواه  نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان رئیس کمیته روحانیون و طلاب ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر محمدباقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

* آریایی‌نژاد مسئول ستاد مرکزی جلیلی در ملایر

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز به ستاد دیگر نیروی جبهه انقلاب اسلامی پیوست و مسئول ستاد مرکزی دکتر سعید جلیلی در شهرستان ملایر را عهده‌دار شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در حکم‌هایی نیز مسئول ستاد بانوان و دبیر ستاد را نیز انتخاب کرد.

با حکم دکتر آریایی‌نژاد، مسئول ستاد مرکزی دکتر سعید جلیلی در شهرستان ملایر، خانم علیپور به‌عنوان مسئول ستاد بانوان و حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسین گرجی‌پور به‌عنوان دبیر ستاد مرکزی شهرستان ملایر منصوب شدند.

* احمد فارسی مسئول ستاد مرکزی قالیباف در ملایر

مراسم آغاز به کار ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر محمدباقر قالیباف در شهرستان ملایر نیز روز جمعه برگزار شد.

در این مراسم که با سخنرانی حجت‌الاسلام آزادی‌خواه برگزار شد، تعدادی از حامیان دکتر محمدباقر قالیباف حضور داشتند  و حجت‌الاسلام احمد فارسی به‌عنوان مسئول ستاد مرکزی شهرستان معرفی شد.

دیگر نامزدهای ریاست‌جمهوری هنوز فعالیت چشمگیری در شهرستان نداشته و بیشتر در فضای مجازی مشغول تبلیغ هستند و شنیده می‌شود امیرحسین زندی به‌عنوان مسئول ستاد مسعود پزشکیان انتخاب شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ در روزهای پیشرو بخصوص در هفته آخر تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران بحث تبلیغات بسیار داغ می‌شود.

نکته مهم و ضروری دراین‌بین حفظ انسجام ملی و رعایت اخلاق است و طرفداران و ستادهای نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند و فقط به تبلیغ کاندیدای موردنظر خود بپردازند و از تخریب بپرهیزند چرا که این امر بزرگ‌ترین آفت در انتخابات است.

انتخاب خبر/گ

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار