نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. خرداد 1403 - 11:01   |   کد مطلب: 33585
فرماندار ملایر گفت: مشارکت و تبیین گفتمان ولایت ۲ وظیفه اصلی در انتخابات پیش رو است ادارات و ارگان‌های مختلف در راستای این ۲ وظیفه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

سلمان اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به مهمترین وظایف در انتخابات گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی دشمنان روی مشارکت ۱۵ تا ۲۰ درصدی حساب باز کرده بودند و اسناد آن موجود است و همه جوره برای آن هزینه کردند.

وی بیان کرد: با هدایت و سخنان مقام معظم رهبری و همراهی مردم ایرانیان بیش از ۴۵ درصد پای صندوق های رأی حضور یافتند و بار دیگر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

فرماندار ملایر با بیان اینکه ۲ هفته تا انتخابات ریاست جمهوری فرصت باقی مانده است، گفت: اقدامات و خدمات دولت برای مردم بیش از پیش بیان شود و خدمتگذازی دولت سیزدهم برای مردم بیان شود.

وی با بیان اینکه عملکرد ملایر در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کشور نمونه بود و وزیر کشور نیز به آن اذعان داشت و امروز نیز باید همانگونه تلاش کرد.

اسماعیلی مشارکت و حضور حداکثری اولویت اول در شهرستان است، تأکید کرد: نخستین پیروزی بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی مشارکت باشکوه در انتخابات ریاست‌جمهوری است.

وی با تأکید بر اینکه برای مشارکت مردم باید تلاش حداکثری کرد، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران ریشه در مردم و وطن پرستان دارد و در ۴۵ سال بعد از انقلاب هم جمهوریت هو اسلامیت با هم پیش رفته‌است و این یک نقطه قوت بزرگ در کشور است.

فرماندار ملایر با بیان اینکه مجریان انتخابات به هیچ وجه در مصادیق ورود پیدا نمی‌کنند، گفت: تبیین و تشریح گفتمان ولایت وظیفه همگانی است‌.

وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم تصریح کرد: شورای نگهبان ۶ نفر را که دارای صلاحیت هستند را انتخاب کرده‌اند که حداقل ویژگی را دارند و کسی که حداکثر ویژگی را دارد مردم انتخاب می‌کنند.

اسماعیلی مشارکت و تبیین گفتمان ولایت را ۲ وظیفه اصلی در انتخابات پیش رو عنوان کرد و گفت: ادارات و ارگان‌های مختلف در راستای این ۲ وظیفه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با اشاره به جایگاه شهدا در انقلاب اسلامی ایران گفت: شهدای ما در پی یک آرمان و آرزوی بلند رفتند و باید هدف آنان را دید.

فرماندار ملایر عنوان کرد: هر حادثه‌ای در انقلاب یک‌ نشان است و ما باید آرمان و هدف بلند شهدای که در راه آن شهید شدند باید پیدا کنیم و بدانیم همه شهدا دنبال شکل دهی و مقدمه سازی برای استمرار و تکامل تمدن اسلامی بودند.

وی با بیان اینکه با نگاه به هدف شهدا وظیفه ما در انتخابات مشخص می‌شود، تصریح کرد: نباید اجازه داد به اسم انتخابات هر حرفی زده شود.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار