نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. خرداد 1403 - 9:17   |   کد مطلب: 33577
مدال برنز جام تختی بر گردن کشتی‌گیر ملایری
ولی‌زاده ششمین ورزشکار ملایری مدال‌آور جام تحتی شد
داریوش ولی‌زاده موفق به کسب مدال برنز مسابقات کشتی آزاد جام بین‌المللی جهان‌پهلوان تختی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ کشتی یکی از محبوب‌ترین ورزش‌ها در ایران است و این ورزش در ملایر دارای جایگاه ویژه است.

روزگاری کشتی به‌عنوان ورزش اصلی شهرستان ملایر محسوب می‌شد و حضور دو ورزشکار ملایر موفق به کسب مدال المپیک در این رشته ورزشی شده‌اند.

مسعود مصطفی جوکار و صادق گودرزی دو ورزشکار ملایری هستند که توانسته‌اند بر سکوی بزرگ‌ترین رقابت کشتی دنیا بر روی سکو بروند و تاریخ‌سازی کنند.

پس از برداران مصطفی و جوکار و صادق گودرزی کشتی ملایر کم‌کم رو به افول رفت و کمتر شاهد درخشش کشتی‌گیران ملایری در مسابقات مختلف بودیم و اما در این سال‌ها یک جوان ملایری توانسته جا پای بزرگان کشتی ملایر بگذارد و نام خود را در بین برترین‌های ایران مطرح کند.

داریوش ولی‌زاده در سال‌های اخیر با درخشش در مسابقات توانسته مدال‌های مختلفی را کسب کند تا بار دیگر علاقه‌مندان کشتی ملایر شاهد ظهور پدیده‌ای دیگر در کشتی ملایر باشند.

ولی‌زاده با کسب مدال برنز مسابقات کشتی آزاد جام بین‌المللی جهان‌پهلوان تختی تبدیل به ششمین مدال‌آور تاریخ کشتی ملایر در این دوره از رقابت‌ها شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به برگزاری چهل و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام جهان‌پهلوان تختی گفت: این مسابقات  به میزبانی سالن شش‌هزارنفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد.

حمیدرضا سپهری‌نیا افزود: داریوش ولی‌زاده کشتی‌گیر جوان ملایری در وزن ۶۵ کیلوگرم این مسابقات حضور یافت و با ارائه نمایشی تحسین‌برانگیز موفق شد به بر روی سکوی این مسابقات قرار گیرد.

وی گفت: ولی‌زاده در این رقابت‌ها  با غلبه بر حریفان خود و شکست در پای فینال موفق به کسب مدال برنز این دوره از رقابت‌ها شد افتخاری دیگر را در میادین ملی و کشوری به ورزش مهد نام‌آوران و قهرمانان هدیه دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر بیان کرد:  ولی‌زاده از سرمایه‌های ماندگار ورزش شهرستان، استان و کشور است و در سال‌های اخیر درخشش خوبی در مسابقات مختلف داشته است.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار