فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

16. خرداد 1403 - 10:05   |   کد مطلب: 33572
فرماندار ملایر گفت: مردم از وضعیت نانوایی‌ها نارضایتی دارند که اشکال اصلی آن سامانه نانیو است و مدیران مربوطه باید به دنبال سهمیه آرد باشند و وضعیت نان به هیچ‌وجه قابل قبول نیست و باید اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛  سلمان اسماعیلی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: تاریخ انقلاب نشان داده پس از هر حادثه و رخداد در کشور شرایط رو به بهبود رفته است که نمونه آن انتخاب مقام معظم رهبری پس از رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران بود.

وی افزود: نفر اول دولت و وزیر خارجه ایران به شهادت رسیدند اما کشور به کارهای خود ادامه داده و تشییع و وداع باشکوه برگزار می‌شود و روال کارهای کشور با ثبات ادامه می‌دهد که نشان از جایگاه ولایت است.

فرماندار ملایر با اشاره به برگزاری دو مرحله انتخابات در ملایر بیان کرد: دو نماینده مردم ملایر پس از دو مرحله انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند و امروز ثبات و وفاق و همدلی خوبی در بخش مدیریتی  شهرستان ملایر حاکم است.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی بر روی منافع عمومی مهمترین اصل در مجموعه مدیریتی شهرستان ملایر است، گفت: مدیران از ظرفیت‌های نماینده‌های مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی برای بودجه و نیازهای شهرستان استفاده کنند.

اسماعیلی بیان کرد: نظام مسائل شهرستان در حوزه‌های مختلف تنظیم و در اختیار نمایندگان مردم ملایر شود تا در پیشبرد اهداف شهرستان از آن استفاده شود.

وی گفت: مردم باید از نتیجه جلسات باید تغییرات را حس کنند و کارهای خوب باید به خوبی تبلیغ شود.

فرماندار ملایر با اشاره به جایگاه و نقش روابط عمومی‌ها در ادارات مختلف تأکید کرد: باید کارها و خدمات به مردم بیان شود و از کارهای نمایشی پرهیز شود.

وی با اشاره به مشکلات مسکن مهر در ملایر عنوان کرد: چالش‌ها و مشکلات ناشی از سو مدیریت‌ها است و دولت‌هایی که سال‌ها مردم را نادیده گرفتند.

اسماعیلی بیان کرد:  در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به مناطق حاشیه‌ای شهر شد و در شهرستان ملایر خدمات بی‌نظیری در محله شهید زرینی و سرجو انجام شد.

وی با اشاره اقدامات دولت در روستاها عنوان کرد: کارهای اساسی و بنیادی در دستور کار بوده و ۱۳ روستا در ملایر تحولات عظیمی انجام شد که سال‌های سال رنگ آسفالت را ندیده بودند.

فرماندار ملایر با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: برگزاری سه انتخابات در ۱۱۶ روز در تاریخ انقلاب بی‌سابقه است که امسال در ملایر انجام می‌شود.

وی گفت: با انگیزه و جدیت همه مدیران ملایر پای کار انتخابات هستند و تمامی اقدامات لازم را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و ایجاد حماسه‌ای دیگر انجام می‌شود.

اسماعیلی گفت: امروز در ماه‌های پایانی دولت سیزدهم قرار داریم و این دولت علی‌رغم همه بداخلاقی‌ها در تاریخ ماندگار شد و تا آخرین ساعات دولت مدیران با انگیزه کارهای خود را ادامه دهند و هیچ کوتاهی پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه مدیران تکلیف شرعی و اخلاقی دارند تا آخرین لحظه عمر دولت سیزدهم به مردم خدمت کنند، تصریح کرد: مردم از وضعیت نانوایی‌ها نارضایتی دارند که اشکال اصلی آن سامانه نانیو است.

فرماندار ملایر بیان کرد: مدیران مربوطه باید به دنبال سهمیه آرد باشند و وضعیت به هیچ‌وجه قابل قبول نیست و باید اصلاح شود.

وی به وضعیت حق آبه شد کلان برای روستاهای پایین دست عنوان کرد: چند هفته مردم رضوانکده منتظر حق آبه محیط زیستی هستند و منابع آب به جد این امر را پیگیری کند.

اسماعیلی گفت: برنامه‌ریزی صحیحی برای آخرین هفته دولت انجام شود تا خدماتی ماندگار از دولت سیزدهم باقی بماند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای عید غدیر و ایام محرم انجام شود، گفت: برنامه روز تاسوعا همچون سال گذشته پرشور برگزار شود.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار