نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. خرداد 1403 - 12:01   |   کد مطلب: 33571
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:
مشی خدمت‌رسانی آیت‌الله رئیسی در تاریخ ماندگار شد
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات و خدمات رئیس‌جمهور شهید ایران بی‌نظیر بود و مشی خدمت‌رسانی آیت‌الله رئیسی در تاریخ ماندگار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه در آیین افتتاح دانشکده علوم پزشکی ملایر با اشاره به خدمات آیت‌الله رئیسی در کشور گفت:اقدامات و خدمات رئیس‌جمهور شهید ایران بی‌نظیر بود و مشی خدمت‌رسانی آیت‌الله رئیسی در تاریخ ماندگار شد. 
وی با اشاره به واکنش کشورهای مختلف به شهادت آیت‌الله رئیسی عنوان کرد: واکنش ملت‌ها و دولت‌های کشورهای مختلف بی‌نظیر بود و کمتر دیده شده بعد از شهادت  یک سیاستمدار  کشوری قبل از کشور عزای عمومی اعلام کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شخصیت‌های سیاسی  کشورهای مختلف  برای تشییع جنازه و تسلیت در ایران حضور یافتنددکه نشان از جایگاه بزرگ رییس جمهور شهید ایران دارد.

وی با اشاره به مزایای دانشکده علوم پزشکی ملایر عنوان کرد: این شروع کار بود و باید رشته‌های تحصیلی مورد نیاز ارتقاء پیدا کند و از ظرفیت دانشکده به خوبی استفاده شود‌.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فضای مدیریتی خوبی در شهرستان حاکم است و ارتقا مقاطع تحصیلی و جذب هیئت علمی از دیگر مطالبات برای این دانشکده است.

وی آموزشی شدن حداقل یکی از بیمارستان‌های شهرستان ملایر در مرحله نخست حداقل انتظار است تا فضایی ایجاد شود تا از ظرفیت تخصصی بهره‌مند شویم.

آزادی‌خواه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در چهاردهم خرداد عنوان کرد: با یک‌وفاق و همدلی در انتخابات پیش رو با شور و نشاط بالایی یک‌معدل ویژه برای شهرستان ملایر به جای بگذاریم و شاهد مشارکت بالایی در انتخابات باشیم.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با اشاره به پیگیری‌های مختلف برای دانشکده علوم پزشکی ملایر عنوان کرد: زحمات فراوانی در دوره‌های مختلف برای ارتقا جایگاه دانشکده علوم پزشکی ملایر انجام شده است.

احمد آریایی‌نژاد با بیان اینکه ارتقاء دانشکده ابتدای راه است و باید اقدامات تکمیلی انجام شود، گفت: باید به دنبال جذب توریست پزشکی در شهرستان باشیم و شاهد حضور نیروهای متخصص در شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه ملایر شهرستان دوم استان است و دارای ظرفیت ویژه‌ای است، تأکید کرد: باید به دنبال کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی باشیم.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار