نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. خرداد 1403 - 8:32   |   کد مطلب: 33554
فرمانده نیروی انتظامی ملایر خبر داد
قتل سرانجام نزاع با مالک فست‌فود در ملایر
فرمانده نیروی انتظامی ملاير گفت: یک قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت شهرستان ملایر دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پليس، احمد ساکی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوريت‌های پليسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع يک فقره درگيری منجر به چاقوکشی در مرکز شهر ملاير، بلافاصله مأموران پليس آگاهی به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی اولیه توسط مأموران مشخص شد دو نفر جوان با مالک يک واحد صنفی فست فودی درگير می‌شوند که در اثر اين درگيری مالک واحد صنفی، دو نفر جوان را به وسيله چاقو به شدت مجروح کرده و متواری می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملاير بیان کرد: افراد مجروح بلافاصله به بيمارستان منتقل شده که متأسفانه عليرغم تلاش کادر درمان يکی از آنان که ۲۳ ساله بوده فوت می‌کند و فرد ديگر در حال حاضر بستری و وضعيت او رضايت‌بخش است.

وی گفت: با تشکيل چند اکيپ از مأموران دستگيری قاتل در دستور کار قرار گرفت که با انجام اقدامات و تحقيقات به عمل آمده، سرانجام مخفيگاه قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت شناسايي و در يک عمليات ضربتی و غافلگيرانه متهم ۲۶ ساله دستگير شد.

ساکی با بیان اينکه متهم در بازجویی علت ارتکاب به قتل را ايجاد مزاحمت از سوي مقتول و همراهانش بيان داشت و افزود: نامبرده با تشکيل پرونده به مرجع قضایی معرفي شد و تحقيقات پليس در رابطه با علت وقوع اين حادثه ادامه دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار