پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

5. خرداد 1403 - 9:06   |   کد مطلب: 33552
فرمانده انتظامی ملایر خبر داد:
دستگیری ۱۲ سارق در ملایر
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر گفت: ۱۲ سارق و ۳ نفر خریدار اموال سرقتی در راستای اجرای طرح پاک‌سازی محلات جرم خیر در ملایر دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ احمد ساکی با اشاره به اجرای طرح پاک‌سازی محلات آلوده و جرم‌خیز در ملایر گفت: این طرح باهدف ارتقای امنیت اجتماعی، طرح امنیت محله محور توسط مأموران کلانتری با مشارکت معتمدین محل اجرا شد.

 
 وی بیان کرد: در مدت ۱۰ روز اجرای این طرح مأموران با انجام تحقیقات و تلاش شبانه‌روزی مؤثر تعداد ۵ نفر سارق داخل خودرو،۲ نفر سارق اماکن دولتی،۲ نفر سارق مغازه،۲ نفر سارق خانه‌باغ و یک نفر سارق دینام را شناسایی و دستگیر کردند.
 فرمانده نیروی انتظامی ملایر افزود: از سارقان دستگیر شده ۴ دستگاه دینام، ۲۰ حلقه لاستیک نو، ۱۰ قوطی روغن‌موتور ۴ لیتری، ۲ حلقه رینگ و سایر اموال مربوط به اماکن دولتی کشف شد.
 
 وی افزود: در اجرای این طرح و در پی وقوع سرقت یک دستگاه خودرو پراید، با تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی به‌عمل‌آمده سرانجام مأموران خودرو سرقتی را که در یکی از محلات رها شده بود کشف کردند.
 
 ساکی با اشاره مجدانه دستگاه قضایی در اجرای طرح‌های امنیت محله محور بیان کرد: کلیه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

 انتهای خبر/گ
 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار