نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. خرداد 1403 - 8:44   |   کد مطلب: 33548
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان وی را ضایعه‌ای بزرگ برای کشور دانست و گفت: بدون شک دوران مسئولیت شهید جمهور که تمام وقت خود را برای خدمت به مردم صرف کرد، برگ زرین دیگری بر پیکره انقلاب اسلامی افزود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ حجت الاسلام «احد آزادیخواه» در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ملت ایران این روز غمبار و ضایعه بزرگ را هیچگاه فراموش نمی‌کنند و قدردان رئیس جمهور شهید خود هستند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی شهید خدمت شد، اخلاص را یکی از مهمترین ویژگی‌ها وی برشمرد و افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «اخلاص در نگاه وی سرشار بود و همه وجود وی را فرا گرفته بود.»

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کنار و همراه مردم بودن ویژگی مهم دیگر شهید آیت‌الله رئیسی بود و همواره در حوادثی همچون سیل و زلزله که برای کشور رخ می‌داد و اگر مشکلی برای هر استانی پیش می‌آمد، شخصا ورود می‌کرد.

حجت الاسلام آزادیخواه بیان کرد: بارها لباس وی در مسیر خدمت به مردم خاکی و گلی می‌شد، اما هرگز عزم وی برای خدمت به مردم کم نشد و بیشتر از گذشته عزمش برای خدمت به مردم جزم شد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی ثروت بزرگی بود که خداوند به ما عطا کرد، ادامه داد: خداوند نیز به ما توفیق داد در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم و در دیگر دوران خدمتی او، در خدمت وی باشیم، اما با سانحه تلخی که رخ داد، این توفیق همراهی از ما سلب شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عزم راسخ وی را از دیگر ویژگی‌های بارز آیت‌الله رئیسی عنوان کرد و گفت: او مخلصانه خادم‌الرضا(ع) بود و افتخار نصیبش شد تا در روز ولادت باسعادت امام هشتم علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) به مقام والای شهادت نائل و آسمانی شد.

حجت الاسلام آزادیخواه خاطرنشان کرد: بدگویی‌ها و کم لطفی‌هایی در حق دولت وی شد، اما این موارد موجب نشد که آیت‌الله رئیسی دلسرد و عزمش برای خدمت به مردم کمتر شود، بلکه روز به روز با یک همت مضاعف، کار و تلاش امور را پیگیری می‌کرد، برگ زرینی بر پیکره انقلاب افزون شد.

وی افزود: چه افتخاری بالاتر از اینکه رئیس جمهور کشورمان در یک روز بارانی و فضای مه‌آلود در ارتفاعات غرب کشور در حین خدمت صادقانه به مردم به شهادت رسید.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رئیس جمهور می‌توانست دستور بدهد و ماموریت را به شخص دیگری محول کند، اما خودش رفت، خودش برای مردم خدمت کرد و خداوند هم این خدمت را در روز میلاد علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) مزد وی را داد و به شهادت رسید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار