نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. خرداد 1403 - 10:53   |   کد مطلب: 33546
امام‌جمعه ملایر گفت: رئیس‌جمهور شهید ایران شخصیتی بود که شب و روز نمی‌شناخت و تمام توانش را برای خدمت به مردم گذاشت و آیت‌الله رئیسی یک انسان خستگی‌ناپذیر بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛  حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی ارزنده شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در مسجد جامع ملایر با اشاره به خدمات این شهید والامقام در کشور گفت: هر چه مطلب بیان کرد نمی‌توان زحمات آیت‌الله رئیسی در کشور و بخصوص در دوران ریاست‌جمهوری را تشریح کرد.
وی بیان کرد: آیت‌الله رئیسی در سه سال ریاست‌جمهوری بسیار مظلوم واقع شد و در پیام رهبری به مناسب رئیس‌جمهور شهید و یاران همراه به‌خوبی دیده شد.
امام‌جمعه ملایر با بیان اینکه برای تشریح پیام رهبری به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و یاران همراهش مطالب زیادی باید گفته شود، عنوان کرد: افراد زیادی این  شهید والامقام را مورد هجمه‌های خود قرار دادند و عده‌ای از به‌اصطلاح انقلابی‌ها علیه او صحبت کردند؛ اما آیت‌الله رئیسی  یک‌کلام پاسخ نداد.
وی با اشاره به سخنان حجت‌الاسلام پناهیان و شباهت تشییع آیت‌الله رئیسی با آیت‌الله بهشتی  تأکید کرد: رئیس‌جمهور شهید ایران شخصیتی بود که شب و روز نمی‌شناخت و تمام توانش را برای خدمت به مردم گذاشت.
ارزنده با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی انسان خستگی‌ناپذیر بود، تأکید کرد: همراهان شهید آیت‌الله رئیسی نیز دارای شخصیت‌های برجسته‌ای بودند که هر کدام دارای جایگاهی والا هستند.
وی  با اشاره به خدمات وزیر امور خارجه شهید  عنوان کرد: وزیر امور خارجه یک سردار سلیمانی برای جبهه مقاومت و یک نیروی مخلص انقلابی بود.
امام‌جمعه ملایر با بیان اینکه در شرایط حاضر باید وحدت رویه الی در کشور باشد، تصریح کرد:  دشمن با استفاده از عناوینی چون پیداکردن مجرم از زبان مردم به دنبال پیش برد اهداف خود است.
وی تأکید کرد: امروز وضعیت جامعه این نیست که به دنبال مجرم باشیم و  اگر بخواهیم به دنبال این باشیم که چرا مسئولین امنیتی مراعات نگردند و دیگر شبهات، اکنون زمان مناسبی برای این امر نیست و مسئولین مربوطه به جد پیگیر این امر هستند.
ارزنده با تامید بر اینکه مردم حضوری گسترده در تشییع‌جنازه شهدای خدمت داشته باشند، عنوان کرد: حضور گسترده مردم در ابعاد بین‌المللی اثرگذار است.
وی با اشاره به لزوم برگزاری مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید ایران بیان کرد: مراسم بزرگداشت اصلی شهرستان ملایر روز پنجشنبه در مسجد جامع برگزار می‌شود.
انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار