نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. ارديبهشت 1403 - 16:34   |   کد مطلب: 33543
امام جمعه ملایر گفت: خرمشهر تمام نشده است و همانگونه که رهبری بیان کرده‌اند خرمشهر‌ها در پیش است در مباحث اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دشمن دست در دست هم جلو می‌آیند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛  حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی ارزنده در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه در مصلا حضرت ابوالفضل علیه‌السلام ملایر با اشاره به روایتی درباره زیارت امام رضا علیه‌السلام گفت: مشرف شدم به زیارت امام هشتم مخصوص کسانی است که شیعه ۱۲ امامی هستند و هر کس که ولایت امام رضا علیه‌السلام را قبول دارد شیعه ۱۲ امامی است.

وی با بیان اینکه در برخی از روایات زیارت امام هشتم را برتر  زیارت امام حسین علیه‌السلام عنوان شده است، تأکید کرد: یکی از دلایل این روایت ولایت امام رضا علیه‌السلام و شیعه ۱۲ امامی بودن زائران این امام است‌.

امام جمعه ملایر با اشاره به روایتی در باب ویژگی شیعیان واقعی گفت: شیعه واقعی به آنچه ائمه اطهار علیهم‌السلام بیان کرده‌اند عمل می‌کند و در مسیرشان حرکت می‌کنند.

وی با اشاره در پیش بودن سالروز آزادی خرمشهر گفت: دشمن تمام توان خود را برای اشغال و نگهداری آن به کار برده بود و تمام مستکبرین عالم از صدام دفاع می‌کردند و تمام اطلاعات و تسلیحات را به عراق داده بودند.

ارزنده گفت: تمام مستکبرین دست در دست هم داده بودند که ایران خرمشهر را پس نگیرد، اما رزمندگان مخلص ایرانی  با توکل به خدا و رهبری امام خمینی(ره) با ساد‌ه‌ترین تسلیحات نظامی  موفق به آزادسازی خرمشهر شدند.

وی گفت: به قدری بازپسگیری خرمشهر سخت و دست نیافتنی بود که صدام گفته بود اگر خرمشهر را ایران پس بگیرد کلید بصره را به آنان می‌دهم.

امام جمعه ملایر بیان کرد: خرمشهر تمام نشده است و همانگونه که رهبری بیان کرده‌اند خرمشهر‌ها در پیش است در مباحث اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دشمن دست در دست هم جلو می‌آیند.

وی افزود:  در فتنه ۱۴۰۱ بیش از ۸۰ کشور علیه ایران اقدام کردند و در فتنه حجاب هم حجمه فراوانی بر ایران وارد شده است و برخی پیاده نظام دشمن در کشور شده‌اند.

ارزنده گفت: مسئله حجاب و مسائل اقتصادی خرمشهر امروز است و همه باید دست در دست هم پیش برویم.

وی با بیان اینکه صدام بعد از آزاد سازی خرمشهر به هر دری  برای صلح با ایران زد، تصریح کرد: امروز هم بعداز عملیات طوفان‌الاقصی شاهد همچنین شرایطی هستیم.

امام جمعه ملایر گفت: امروز تمام دنیا علیه رژیم منحوس صهیونیستی به پا خواسته‌اند و دانش آموزان و دانشجویان در کشورهای مختلف قیام کرده‌اند.

وی عملیات وعده صادق را فتح خرمشهری دیگر عنوان کرد و گفت: امروز سازمان ملل به دنبال رسمیت دادن به کشور فلسطین و فیفا به دنبال اخراج رژیم صهیونسیتی است.

ارزنده گفت: در خرمشهر‌های در پیش صبر و مقاومت و اطاعت از ولایت رمز پیروزی است.

وی با تقدیر از مردم در حضور در انتخابات مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله مهم همراهی مسئولین برای رفع مشکلات مردم است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار