فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

31. ارديبهشت 1403 - 12:21   |   کد مطلب: 33541
فرماندار ملایر گفت: تجمع مردم ملایر در پارک شهید چمران برگزار و همزمان با نماز مغرب و عشا مراسم بزرگداشت آیت‌الله رئیسی در مسجد جامع ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛  سلمان اسماعیلی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان ملایر در فرمانداری ملایر با تسلیت شهادت رئیس جمهور خدمتگزار و امید محرومان آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی گفت: شهادت این رییس‌جمهور محبوب مردمی و سرباز فداکار وزیر امورخارجه کشور ملت شهید امیرعبدالهیان  و همراهان جانسوز بود.

وی گفت: آیت الله رئیسی هیچ فاصله ای بین خود و خدا و مردم و ولایت فایل نبود و خود را سرباز مردم می‌دانست و تابع محض ولایت بود.

فرماندار ملایر با بیان اینکه آیت الله رئیسی خادم خانواده های شهدا ‌امید محرومان بود
لحظه ای از خدمت به مردم و سرکشی از نقاط مختلف کشور کوتاهی نکرد، بیان کرد: خدا او را در شب شهادت امام رضا علیه‌السلام خرید و رییس جمهور به رفقای شهیدش پیوست.

وی تأکید کرد: همانگونه که رهبری بیان کردند خللی در کشور و خدمت به مردم ایجاد نمی‌شود و هیچ خللی در فرآیند خدمت رسانی دولت به مردم نباید ایجاد شود و باید تلاش‌ها چند برابر شود.

اسماعیلی با بیان اینکه ضایعه تلخ و بزرگ و شوکه کننده و غیر قابل باوری بود، گفت:  از عصر دیروز که خبرها مخابره شد غم بزرگی در فضای عمومی مردم نشست  چرا که در تمامی مشکلات نخستین کسی که به کنار مردم می‌شتافت آیت‌الله رئیسی بود.

وی بیان کرد: مدیران ملایر افتخار دارند که نام آنها در کنار دولت مردمی شهید آیت‌الله رئیسی به ثبت رسیده است.

فرماندار ملایر عنوان کرد: آیت الله رئیسی بیش از ۵۰ سال فداکاری کرد و همه ما وظیفه داریم به عنوان یک الگو و نمونه تکریم کنیم و همه دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان شهرداری‌ها و بخشداری و ها و دهیاری ها یا تمام توان برای بزرگداشت این شهید بزرگ و سیدالشهدای خدمت به میدان بیایند.

وی با بیان اینکه در نقاط مختلف ملایر مراسم بزرگداشت برگزار شود، تصریح کرد: امشب همزمان با نماز مغرب و عشا مراسم بزرگداشت آیت‌الله رئیسی در مسجد جامع برگزار می‌شود.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه بازار به‌ خوبی کنترل شود و نباید خللی در توزیع تمامی مایحتاج مردم  انجام شود، افزود: تمام مدیران ملایر لحظه‌ای ای از خدمت دست بر نداشته چرا که همه هم داغدار و هم خادم هستند.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار