نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. ارديبهشت 1403 - 8:25   |   کد مطلب: 33534
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملایر از برپایی دوره بازاریابی و فروش صنایع‌دستی برای هنرمندان شهرستان ملایر با تدریس علی دادوند مدرس برجسته مبحث بازاریابی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» به نقل از روابط عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملایر،  ابراهیم جلیلی، گفت: در این کارگاه، هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی با روش، نحوه فروش و بازاریابی کالاهای تولیدی صنایع‌دستی آشنا شدند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملایرگفت: مدرس این دوره به اهمیت برندسازی برای محصول تولیدی و نیز سازنده محصول اشاره کرد و برای فروش بهتر محصولات بر رعایت کردن ۵ اصل فروش یعنی مشخص کردن فایده محصول، عدم  امکان جلب رضایت همه خریداران، حرکت متناسب با فروش، برند شدن تولید کننده یا هنرمند علاوه بر محصول تولیدی  و رعایت همه الزامات بازاریابی تاکید کرد.

 جلیلی ادامه داد: در تعریف بازاریابی بیان شده بازاریابی، دانش و هنر کشف، خلق و ارائه‌ی ارزش با هدف تأمین نیازهای یک بازار هدف، هم زمان با کسب سود است. بازاریابی، نیازها و خواسته‌های تأمین نشده را تشخیص می دهد؛ بازارِ آن ها را تعریف کرده، حجم این بازار را اندازه گیری و سود بالقوه‌اش را برآورد می کند.

او افزود: بازاریابی مشخص می‌کند که کدام بخش از بازار را می‌توان بهتر تأمین کرد و سپس محصولات و خدمات مناسب را طراحی و ترویج کرد.

جلیلی بیان داشت: هنرمندان ما در مبحث تولید به درجه خوبی از کیفیت و تبحر رسیدند اما در بحث بازاریابی و استفاده از نیروهای متخصص باید آموزش ببینند و اجرای این کلاس‌ها بسیار ضروری است .

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار