نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. ارديبهشت 1403 - 19:54   |   کد مطلب: 33522
مسئول شبکه جوانان رضوی شهرستان ملایر:
ملایر عطرآگین از حریم رضوی می‌شود
مسئول شبکه جوانان رضوی شهرستان ملایر گفت: کاروان زیر سایه خورشید متشکل از پرچم پر برکت و معطر حریم رضوی و خدام بارگاه مقدس امام رضا علیه‌السلام در نیمه دهه کرامت مهمان ملایری‌ها هستند.

محمود ستاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه سلام‌الله علی‌ها و حضرت امام رضا علیه‌السلام گفت: شهرستان ملایر همچون سال‌های گذشته امسال نیز عطرآگین از شمیم عطر رضوی می‌شود.

وی با اشاره به حضور کاروان زیر سایه خورشید در ملایر عنوان کرد: کاروان زیر سایه خورشید متشکل از پرچم پر برکت و معطر حریم رضوی و خدام بارگاه مقدس امام رضا علیه‌السلام در نیمه دهه کرامت و در روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه، مهمان ملایری‌ها هستند.

مسئول شبکه جوانان رضوی شهرستان ملایر با بیان اینکه برنامه‌های حضور کاروان زیر سایه خورشید توسط شبکه جوانان رضوی و مدیریت کانون خدمت رضوی در ملایر اجرا می‌شود، افزود: این کاروان روز سه‌شنبه وارد ملایر شده و برنامه‌ریزی متعددی با حضور خدام و پرچم بارگاه رضوی شده است.

وی با بیان اینکه حضور در زندان و دیدار با مددجویان نخستین برنامه کاروان زیر سایه خورشید در ملایر است تصریح کرد: برنامه استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در شهر سامن با حضور مردمان این کهن دیار برگزار می‌شود.

ستاری گفت: بر اساس برنامه‌ریزی و راهبردهای کاروان زیر سایه خورشید حضور در مناطق روستایی و کم‌برخوردار از اولویت‌های سفر در نقاط مختلف کشور هستند.

وی افزود: سرکشی از مرکز خیریه نگهداری از سالمندان شهر سامن دیگر برنامه حضور کاروان زیر سایه خورشید است و قطعاً حضور پرچم بارگاه رضوی در این مکان زیبایی‌های خاص خود را دارد.

مسئول شبکه جوانان رضوی شهرستان ملایر حضور پرچم و خدام بارگاه رضوی در یادواره شهدای طجر سامن را از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید عنوان کرد و گفت: حضور در روستای طجر سامن و دیدار مردمی و استقبال در محل امامزاده ابراهیم علیه‌السلام برگزار می‌شود.

و ی گفت: حضور در جمع تعدادی از فعالان فرهنگی و ورزشی و امام‌جمعه شهر سامن آخرین برنامه کاروان زیر سایه خورشید در بخش سامن است.

ستاری به اجرای برنامه تسویه‌حساب امام رضایی اشاره کرد گفت: خدام و پرچم بارگاه امام رضا علیه‌السلام همچون سال‌های گذشته در بیمارستان مهر حاضر شده و به عیادت بیماران می‌پردازند.

وی افزود: در کنار عیادت از بیماران، هزینه بستری برخی بیماران نیازمند به همت خیرین انجام شده و مهر امام رضا (ع) حساب کرد بر روی پرونده آنها نقش می‌بندد.

مسئول شبکه جوانان رضوی شهرستان ملایر بیان کرد: همچون سنوات گذشته امسال نیز کاروان زیر سایه خورشید از خانواده یکی از شهدای ملایر سرکشی می‌کند.

وی افزود: خدام و پرچم بارگاه منور رضوی امسال به منزل شهید مدافع امنیت فراجا شهید محمود خداداد رفته و از خانواده این شهید سرکشی و تجلیل می‌کنند.

ستاری عنوان کرد: در راستای توجه به مسئله مهم فرزندآوری و افزایش جمعیت مراسم تجلیل از مادران جوان دارای سه فرزند به بالا با حضور کاروان زیر سایه خورشید در حسینیه سیدالشهدا ملایر برگزار می‌شود.

وی گفت: مهم‌ترین برنامه حضور کاروان زیر سایه خورشید در ملایر حضور در جشن بزرگ و تجمع امام رضایی‌ها در سالن سه‌هزارنفری الغدیر ملایر با حضور اقشار مختلف مردم است.

وی افزود: این مراسم با حضور مداح کشوری حاج ابوذر روحی، مبتکر و مداح سرود سلام فرمانده برگزار می‌شود و امید است بتوانیم میزبان خوبی از کاروان امام هشتم علیه‌السلام باشیم.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار