نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. ارديبهشت 1403 - 8:55   |   کد مطلب: 33518
مسئول گروه هنری یاس کبود خبر داد:
درخشش هنرمندان ملایری در جشنواره تئاتر محلات
مسئول گروه هنری یاس کبود گفت: هنرمندان ملایری در جشنواره تئاتر منطقه‌ای خیابانی محلات خوش درخشیدند.

مهدی روزبهانی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای خیابانی محلات گفت: این جشنواره در مرحله نخستین مرحله با ارسال ۸۶ اثر آغاز شد.

وی افزود: مهدی حبیبی، مهدی محمدی و محمد زارع‌زاده به‌عنوان هیئت انتخاب جشنواره، اثرات راه‌یافته به این جشنواره را انتخاب کردند که نام نمایش «ساعت دودی» به نویسندگی آرش رضایی و کارگردانی مهدی روزبهانی از ملایر در بخش مسابقه آن دیده می‌شد.

مسئول گروه هنری یاس کبود گفت: با برگزاری جشنواره و اجرای ۱۰ نمایش در بخش خیابانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای خیابانی محلات هنرمندان گروه هنری یاس کبود با نمایش ساعت دودی خوش درخشیدند.

وی بیان کرد: گروه هنری یاس کبود و هنرمندان ملایر در این جشنواره موفق شدند در بخش‌های موسیقی، بازیگری زن، بازیگری مرد و بازیگری خردسال صاحب‌عنوان برتر شوند.

روزبهانی بیان کرد: نازگل روزبهانی بازیگر خردسال ملایری موفق شد در جشنواره تئاتر منطقه‌ای خیابانی محلات تقدیر بازیگری خردسال را به دست آورد.

وی با بیان اینکه در بخش بازیگری زن  جایزه سوم به فروزان حسینی هنرمند گروه هنری باس کبود تخصیص یافت، افزود: در بخش موسیقی نیز جایزه نفر دوم به هنرمندان ملایری نمایش ساعت دودی اختصاص بافت.

مسئول گروه هنری یاس کبود بیان کرد: در بخش بازیگری مرد نیز هنرمندان ملایری در این جشنواره خوش درخشیدند و موفق به کسب تقدیر بازیگری مرد شدند.

وی با اشاره به عوامل نمایش «ساعت دودی» عنوان کرد: نمایش ساعت دودی به نویسندگی  آرش رضایی و کارگردانی مهدی روزبهانی به روی صحنه رفت.

روزبهانی با اشاره به بازیگران این نمایش عنوان کرد: فروزان حسینی، هومن حسینی، محسن صابری، ایمان امیراحمدی و  نازگل روزبهانی بازیگر خردسال این نمایش هستند.

انتهای خبر/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار