پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

21. ارديبهشت 1403 - 13:49   |   کد مطلب: 33516
فرماندار ملایر گفت: امنیت و دقت را ۲ ویژگی مهم و اساسی انتخابات تمام الکترونیک است و این نوع رای‌گیری در کمترین زمان می‌توان نتایج آرا را مشخص کرد و به سهولت به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ سلمان اسماعیلی  در شعبه مسجد مهدیه ملایر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مردم ملایر با مشارکت خود در انتخابات، تکلیف کرسی دوم ملایر را در مجلس شورای اسلامی تعیین می کنند.
وی با اشاره به ۱۶۷ شعبه اخذ رای شامل ۱۰۱ شعبه ثابت و ۶۶ شعبه سیار در حوزه انتخابیه ملایر، بیان کرد: مردم ملایر می توانند در کمترین زمان ممکن با مراجعه به شعب اخذ رای، رای خود ثبت کنند.
فرماندار ملایر گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر در کنار هفت حوزه انتخابیه دیگر بصورت تمام الکترونیک در حال برگزاری است و مردم ملایر در دور اول تجربه خوبی در خصوص انتخابات تمام الکترونیک کسب کردند و آموزش های مرتبط از طریق فضای مجازی و رسانه ملی نتایج خوبی داشت و کمترین مشکل را در این زمینه داشتیم.
اسماعیلی تاکید کرد: بر اساس قانون رای گیری از ساعت هشت صبح آغاز و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت؛ اما متناسب با استقبال مردم و شلوغی شعب اخذ رای و با دستور وزیر کشور و ستاد انتخابات امکان تمدید زمان رای گیری وجود دارد.
وی توصیه کرد: مردم از همین دقایق ابتدایی صبح در شعب اخذ رای حاضر شوند و رای گیری خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.
معاون استاندار همدان یادآور شد: طبق اعلام ستاد انتخابات کشور متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل ، افرادی که در مرحله اول در همان حوزه رای داده باشند و افرادی که در مرحله اول در هیچ ‌یک از حوزه‌های انتخابیه رأی نداده باشند، می توانند در دور دوم انتخابات شرکت کنند.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: رای دهندگان با در دست داشتن پنج سند هویتی همچون شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت در شعب اخذ رای حاضر شده و رای دهند.

دیدگاه شما