نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. ارديبهشت 1403 - 8:53   |   کد مطلب: 33490
فرمانده گروه ۴۳ مهندسی رزمی امام علی(ع):
معلمان بنای نظام هستند
فرمانده گروه ۴۳ مهندسی رزمی امام علی(ع) گفت: معلمان بنای نظام هستند و معلم نقش مهمی در تربیت جامعه دارد و هرچه انسان‌ها دارند از معلمان است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ سردار عباس بشیری شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای خیابان خلبان ملایر با اشاره به نقش و جایگاه شهدا و شهادت در جامعه گفت: شهادت در جامعه بشریت امروزی یک افسانه و حقیقت زنده است.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس بیان کرد: زمانی شهادت را برای ما نقل می‌کردند؛ اما حالا کسانی هستند که آن را درک کردند و در این سال‌ها چه در دفاع از حرم و چه در دفاع از امنیت بسیاری از نیروهای مخلص ایرانی به شهادت رسیده‌اند.

فرمانده گروه ۴۳ مهندسی رزمی امام علی(ع) با بیان اینکه شهدای مدافع حرم و شهدای غزه شهدای عینی زمان حال هستند، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم نشانه و نماد ایثار برای ما در زمان حال هستند.

وی با اشاره به درس‌هایی که شهدا در وصیت‌های خود به ما می‌دهند، تأکید کرد:  وصیت‌نامه شهدا به ما درس زندگی می‌دهند و همه مردم و بخصوص نسل جوان باید توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

بشیری به نقش شهدا در بقای جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت:  خون شهدا سبب باقی‌ماندن شجره طیبه انقلاب شده است و اگر امروز ما در امنیت و آسایش به زندگی خود ادامه می‌دهیم به دلیل جان‌فشانی شهدا است.

وی بر ادامه‌دادن راه شهدا تأکید کرد و گفت: در دنیا امروز دو مسیر در پیشروی ما است و یا باید اقتدار و مقاومت را در پیش گرفته و یا باید ظلم را بپذیریم که ایران اسلامی امروز اقتدار و مقاومت را به‌عنوان مسیر حرکت خود برگزیده است.

فرمانده گروه ۴۳ مهندسی رزمی امام علی(ع) تأکید کرد:  حال که مسیر اقتدار را در پیش گرفته‌ایم، باقی‌ماندن در این راه به برکت خون شهداست.

وی به نقش و جایگاه معلمان در جامعه اشاره کرد و گفت:  اگر معلم نباشد جامعه‌ای وجود ندارد و باید گفت معلم‌ها قشر مهم جامعه و از عناصر خاص در جامعه هستند.

بشیری با بیان اینکه معلمان بنای نظام هستند، تصریح کرد: معلم نقش مهمی در تربیت جامعه  دارد  و  هرچه انسان‌ها دارند از معلمان است.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما