نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. ارديبهشت 1403 - 17:56   |   کد مطلب: 33486
مسئول کمیته خادمین‌الشهدای شهرستان ملایر گفت: هم‌زمان با ایام شهادت امام جعفر صادق مردم ملایر میزبان شهید تازه تفحص شده حاج‌محمد رنجوش از پاسداران تیپ ۳۲ انصار الحسین استان همدان هستند.

علیرضا محمدیان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به میزبانی ملایر از شهید تازه تفحص شده استان همدانی گفت: پیکر شهید محمد رنجوش به‌تازگی و پس از ۳۸ سال تفحص شده است.

وی افزود: شهید محمد رنجنوش اعزامی از تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) ۱۲ اسفند سال ۶۵ در منطقه عملیاتی کربلا ۵ شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

مسئول کمیته خادمین‌الشهدای شهرستان ملایر افزود: خبر شناسایی این شهید با حضور جمعی از مسئولان در منزل شهید به اطلاع خانواده این شهید داده شد و مراسم تشییع آن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور این شهید فضای استان را معنوی می‌کند، افزود: پیکر این شهید والامقام پیش از خاک‌سپاری مهمان ویژه ملایری‌ها می‌شود.

محمدیان با بیان اینکه هم‌زمان با ایام شهادت امام جعفر صادق مردم ملایر میزبان شهید تازه تفحص شده حاج‌محمد رنجوش از پاسداران تیپ ۳۲ انصار الحسین استان همدان هستند، عنوان کرد: وداع با این شهید پنج‌شنبه از نماز مغرب و عشاء هم‌زمان با یادواره ۶۶ شهید مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار می‌شود.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار