نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. ارديبهشت 1403 - 9:03   |   کد مطلب: 33484
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر:
همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسابقات قهرمان بوکس نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی در ملایر با قهرمانی تیم همدان به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛  حمیدرضا سپهری‌نیا  با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر گفت: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور یادبود‌ زنده‌یاد محمدامین‌ روستایی به مدت ۵ روز در شهر ملایر و به در ورزشگاه الغدیر برگزار شد.
وی افزود: این مسابقات با حضور ۲۳۰ بوکسور نوجوانان از استان‌های مختلف کشور برگزار شد و ملایر توانست میزبانی شایسته برای این رقابت‌ها باشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به نتایج این رقابت‌ها بیان کرد: در مجموع تیمی این مسابقات تیم استان همدان با کسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره، ۲ برنز و ۲۹ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد.
وی افزود: تیم‌های لرستان با ۳ مدال طلا و ۲۶ امتیاز و تهران با ۶ مدال نقره و ۲۵ امتیاز به ترتیب موفق به کسب مقام‌های نائب قهرمانی و سومی مسابقات شدند.
سپهری‌نیا با اشاره به نتایج انفرادی مسابقات بیان کرد: مهدی روزبهانی از استان لرستان در وزن ۴۶ کیلوگرم به مدال طلا رسید و در ۴۸ کیلوگرم سهند نجفی از آذربایجان غربی اول شد.
وی با بیان اینکه  وزن ۵۰ کیلوگرم امیرعباس محمدنیایی از همدان طلایی شد، عنوان کرد: محمدطاها دهقانی از خراسان جنوبی و سید علی ملکوتی از چهارمحال‌وبختیاری به ترتیب قهرمان اوزان ۵۲ کیلوگرم و ۵۴ کیلوگرم شدند.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر به قهرمانی یاور سبز علی از همدان در ۵۷ کیلوگرم اشاره کرد و گفت:  در ۶۰ کیلوگرم محمد صفر بیرالوند از لرستان به طلا رسید و در ۶۳  کیلوگرم هم سپهر رحیمی از چهارمحال‌وبختیاری طلایی شد.
وی گفت: در اوزان و در ۶۶ کیلوگرم، ۷۰ کیلوگرم  و ۷۵ کیلوگرم  هم به ترتیب امیرمحمد رستم پور هم از گلستان، محمد صالح مصباحی از لرستان  و ماهان ساجدی از مازندران مقام نخست و قهرمانی را کسب کردند.
سپهری‌نیا گفت: در وزن‌های ۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم نیز نیما مختاری و ارشیا نورمحمدی هر دو از اصفهان طلایی شدند و کاپ قدرت به ماهان ساجدی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم مازندران تعلق گرفت.
وی بیان کرد: در پایان این مسابقات آذربایجان شرقی به‌عنوان تیم اخلاق انتخاب شد و کاپ تکنیک به محمدصالح مصباحی بوکسور وزن ۷۰ کیلوگرم تیم لرستان رسید.
انتهای خبر/گ

دیدگاه شما