نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. ارديبهشت 1403 - 9:13   |   کد مطلب: 33462
شهردار ملایر گفت: مراسم روز زمین پاک با حضور جمعی از دانش‌آموزان دبستان دخترانه حاج رئیسی باهدف ارتقای سطح فرهنگ عمومی و آشنایی دانش‌آموزان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ مجید فرجی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم روز زمین پاک در ملایر اظهار کرد: با مشارکت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر و دبستان دخترانه حاج رئیسی، مراسم روز زمین پاک با شعار «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین» در مجموعه تفریحی بام ملایر برگزار شد.

وی افزود: این مراسم که با حضور جمعی از دانش‌آموزان دبستان دخترانه حاج رئیسی باهدف ارتقای سطح فرهنگ عمومی و آشنایی دانش‌آموزان برگزار شد.

شهردار ملایر گفت: آشنایی با مبانی حفاظت از محیط‌زیست و آموزش دانش‌آموزان  برای داشتن محیطی عاری از زباله، اشاعه فرهنگ طبیعت دوستی، افزایش مشارکت شهروندان کوچک در حفظ و نگهداری از عرصه‌های سبز شهری و بهبود وضعیت محیط‌زیست با تأکید بر حفاظت از زمین از اهداف دیگر اجرای این برنامه بود.

وی گفت: در این برنامه  همیاران سبز سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نسبت به پاک‌سازی محوطه جنگل میرزا کوچک‌خان بام و جمع‌آوری زباله و به‌ویژه کیسه‌های پلاستیکی رها شده در محوطه این جنگل اقدام کردند.

فرجی گفت: در پایان این مراسم دانش‌آموزان به نشانه احترام به شهدای گمنام، حمایت از محیط‌زیست و گرامیداشت هفته زمین پاک اقدام به غرس نهال در محوطه المان شهدای بام نمودند و بسته‌های فرهنگی تهیه شده توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به مناسبت روز زمین پاک به دانش‌آموزان اهدا شد.

وی تأکید کرد: برگزاری نمادین روز جهانی زمین پاک، تلنگری به همه افراد جامعه است که برای داشتن زمینی پاک و عاری از زباله، همه باید وارد میدان شده و مسئولانه سهم خود را در نگهداری از این موهبت الهی ادا کنیم.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار