پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

1. ارديبهشت 1403 - 8:33   |   کد مطلب: 33451
رئیس هیئت فوتبال ملایر گفت: تیم هایپر پدرسالار با برتری مقابل تیم شاهین قهرمان مسابقات فوتسال جام فوتسال رمضان ۱۴۰۳ ملایر یادبود زنده‌یاد مهدی میرفلاح شد.

حامد چهاردولی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به اتمام مسابقات فوتسال جام رمضان ملایر گفت: اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان ملایر ۲۸ فروردین‌ماه با برگزاری مسابقه فینال در سالن سرپوشیده  پردیس دانشگاه ملی با انجام بازی فینال و معرفی قهرمان این دوره به کار خود پایان داد.

وی افزود: این دوره از فوتسال جام فوتسال رمضان ۱۴۰۳ ملایر  یادبود زنده‌یاد مهدی میرفلاح به اتمام رسید و تیم  هایپر پدرسالار به‌عنوان قهرمانی دست‌یافت.

رئیس هیئت فوتبال ملایر گفت: تیم‌های هایپر پدرسالار و شاهین برگزارکننده مسابقه فینال بودند که این پدرسالار بود که توانست با برتری مقابل حریف خود کاپ قهرمانی و جایزه ۱۰۰ میلیون‌ریالی کسب کند.

وی با اشاره به برگزاری دیدار رده‌بندی عنوان کرد: تیم شهدای جعفرآباد با غلبه بر حریف خود در دیدار رده‌بندی  مقام سوم این جام را کسب کرد.

چهاردولی عنوان کرد: جام رمضان این دوره ملایر  با انجام ۲۶ بازی در کیفیتی بالا و جوائزی متفاوت و در خور تیم‌ها  چنان مورد تشویق جامعه  فوتسال قرار گرفته که  به‌زعم بسیاری تیم‌ها، یکی از موفق‌ترین جام‌های برگزار شده در  ملایر بوده است.

وی عنوان کرد:  در این دوره از مسابقات پس از تیم هایپر پدرسالار شاهین ملایر با کسب عنوان نایب‌قهرمانی تندیس و مبلغ ۵۰ میلیون ریال دریافت کرد و شهدای جعفرآباد به‌عنوان تیم سوم  تندیس و مبلغ ۳۰ میلیون ریال را کسب کرد.

رئیس هیئت فوتبال ملایر گفت: در پایان این رقابت‌ها مجتبی بروجردی از تیم شهدای جعفرآباد  به‌عنوان بهترین بازیکن،  کامران پیروی از تیم هایپر پدرسالار به‌عنوان بهترین دروازه‌بان، محمود واحدی از تیم شاهین به‌عنوان بهترین مربی معرفی و امیر هزاوه و علی کردخوردی مشترکاً آقای گل مسابقات شدند و پژوهش کاپ اخلاق مسابقات را به خود اختصاص داد.

انتهای خبر/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار