نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. فروردين 1403 - 9:22   |   کد مطلب: 33337
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر خبر داد:
دستگیری ۴ نفر سارق در اجرای طرح امنیت محله محور در ملایر
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۴ نفر سارق،۵ نفر معتاد و توزیع‌کننده مواد مخدر و توقیف ۱۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در اجرای طرح امنیت محله محور توسط مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ غلامحسین نوروزی با اشاره به اجرا طرح امنیت محله محور  در ملایر گفت: این طرح در راستای پاک‌سازی محلات آلوده و جرم‌خیز و برخورد با مجرمان اجرا شد.

 

وی بیان کرد: در اجرای این طرح مأموران یک نفر سارق سیم برق، یک نفر سارق مغازه، یک نفر سارق منزل و ۱ نفر سارق داخل خودرو را دستگیر کردند.

 

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر: عنوان کرد:  مأموران در این طرح تعداد ۵ نفر معتاد و توزیع‌کننده مواد مخدر را به همراه مقادیری مواد مخدر دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: تعداد ۱۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز در راستای پاک‌سازی پارک‌ها و بوستان‌ها و به علت ایجاد حرکات مخاطره‌آمیز از سوی راکبین، رانندگي مخاطره‌آمیز، عدم استفاده از کلاه ايمني، توليد صداي نامتعارف و ايجاد آلودگي صوتي،  نداشتن مدارک شناسايي، اعمال تغيير نامتعارف در وضعيت ظاهري و ايمني خودروها، نصب غيرقانوني شیشه‌های دودي و ديگر مزاحمت‌های صورت‌گرفته توسط رانندگان توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

 

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر در پایان خاطرنشان کرد: کلیه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار