نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. فروردين 1403 - 13:20   |   کد مطلب: 33328
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر از اعزام ۱۸۰ مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف ملایر خبر داد و گفت: از این تعداد ۷۰ نفر مبلغه هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛روح‌الله رستمی در گفت و گو با ایسنا، افزود: امسال برنامه های متنوعی در ایام ماه مبارک رمضان داریم که از جمله آنها می‌توان به معرفی و انجام طرح ملی زندگی با آیه ها اشاره کرد.

وی به اعزام مبلغ به محلات شهری و روستایی، سخنرانی و تبیین فرازهایی از آیات زندگی با آیه ها و «کتاب مسطورا» توسط مبلغین، برگزاری مسابقات قرآنی و اهدای جوایز و برگزاری مراسمات متنوع محفل انس، و ختم قرآن اشاره و خاطرنشان کرد: ثبت نام و پیگیری اجرای مراسم معنوی اعتکاف ماه مبارک رمضان، از دیگر برنامه‌های ما به شمار می‌رود.
 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه برنامه های لیالی قدر و عزاداری شهادت حضرت علی علیه السلام امسال با شور و شعور عزاداران برگزار می‌شود، افزود: برپایی ضیافت سحری و افطاری در مساجد،برگزاری ایستگاه معرفتی در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها در روز طبیعت و شهادت حضرت امیرالمومنین علیه السلام و فراخوان مردم به راهپیمایی روز قدس از دیگر برنامه‌های ما در ماه مبارک رمضان است.

رستمی از تهیه و توزیع بسته های هدایتی توسط هیئات مذهبی و تشکل‌هایی دینی اداره تبلیغات اسلامی و اجرای برنامه های متنوع دیگر خبر داد و گفت: تلاش شده است برنامه های مورد پیگیری توسط تبلیغات اسلامی و شبکه تبلیغ شهرستان، گامی موثر در راستای افزایش فضای معنوی و مذهبی جامعه باشد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار