نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. فروردين 1403 - 11:14   |   کد مطلب: 33230
فرماندار ملایر گفت: در روز ۱۳ فروردین و هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) اجتماع بزرگ هیئات مذهبی و علویون ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛  سلمان اسماعیلی در جلسه هماهنگی مراسم بزرگ و باشکوه روز شهادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) با اشاره به برنامه‌ریزی برگزاری مراسم روز شهادت حضرت علی(ع) گفت: علی‌رغم تمام تلاش‌های مذبوحانه دشمنان داخلی و خارجی مردم از عمق جان به شریعت اسلام و ارزش‌های انقلاب پایبند هستند.

وی افزود: در روز ۱۳ فروردین و هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) اجتماع بزرگ هیئات مذهبی و علویون ملایر برگزار می‌شود.

فرماندار ملایر با اشاره به جزئیات برگزاری این مراسم عنوان کرد: اجتماع بزرگ هیئات مذهبی و علویون ملایر  از ساعت ۱۶ از مقابل سپاه ناحیه ملایر به سمت مقبره مرحوم سیف‌الدوله آغاز می‌شود.

وی به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در این اجتماع بزرگ اشاره کرد و گفت:  ده‌ها برنامه فرهنگی شامل حرکت دسته عزاداری، فعالیت مواکب حسینی(ع)، تعزیه‌خوانی، جز خوانی قرآن کریم و برپایی نماز باشکوه جماعت از جمله برنامه‌های این اجتماع بزرگ هیئات مذهبی و علویون ملایر است.

اسماعیلی به برپایی بزرگ‌ترین ضیافت افطاری در شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت:  در پایان اجتماع بزرگ هیئات مذهبی و علویون ملایر بزرگ‌ترین ضیافت افطاری تاریخ ملایر برپا خواهد شد و همه عزاداران روزه‌دار میهمان سفره افطار امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام هستند.

وی بیان کرد:  در روز شهادت حضرت علی(ع) روز همه پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها ملایر بسته می‌شود و مردم متدین و ولایت‌مدار بار دیگر ارادت تاریخی خود به ساحت اهل‌بیت علیهم‌السلام را اثبات و دشمنان این مرزوبوم را ناامید خواهند ساخت.

فرماندار ملایر تأکید کرد: لازم است با هرگونه هنجارشکنی احتمالی بدون اغماض و قاطعیت برخورد شود.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

آخرین اخبار