نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. اسفند 1402 - 8:59   |   کد مطلب: 33222
فرماندار ملایر گفت: شهرستان ملایر در کنار سه حوزه انتخابی دیگر کشور به‌عنوان مراکز برگزاری تمام الکترونیک انتخاب شده است و آمادگی بسیار خوبی برای برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند وجود دارد.

سلمان اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به آمادگی شهرستان ملایر برای برگزاری انتخابات گفت: شهرستان ملایر در کنار سه حوزه انتخابی دیگر کشور به‌عنوان مراکز برگزاری تمام الکترونیک انتخاب شده است.
وی افزود: پس از ابلاغ این تصمیم از وزارت کشور و شورای نگهبان آمادگی‌های خوبی در سطح شهرستان ایجاد شده است و تدابیر لازم برای انجام این انتخابات اندیشیده شده است.
فرماندار ملایر با اشاره به روند آموزشی دست‌اندرکاران انتخابات تصریح کرد: هزاران نفرساعت آموزش برای دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، نمایندگان فرماندار و بخشداران، اعضای شعب، کاربران و کارشناسان برنامه‌ریزی و اقدام شده است.
وی با بیان اینکه آمادگی بسیار خوبی برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در ۱۱ اسفند وجود دارد، تصریح کرد: بر اساس آخرین بازرسی از حوزه انتخابی ملایر رضایتمندی کاملی از طرف بازرسان وجود داشت با ارتقا شرایط تلاش می‌شود  انتخابات و تجربه خوبی را در برگزاری انتخابات تمام الکترونیک ثبت کنیم.
اسماعیلی با بیان اینکه  انتخابات تمام الکترونیک محاسن فراوانی داشته و کار را تسهیل می‌کند، عنوان کرد: تلاش شده تا  یک تجربه بسیار موفقی برای کشور گذاشته شود.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در ملایر اقدامات برای برگزاری انتخابات بیان کرد: یکی از اقدامات مهم در راستای برگزاری انتخابات افزایش شعب اخذ رأی در شهرستان ملایر است.
فرماندار ملایر افزود:  در بعضی از نقاط در طول ۴۵ سال گذشته شعبه اخذ رأی وجود نداشت و با بررسی‌های انجام شده در مجموع شعب رأی‌گیری  بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته و تعداد  شعب اخذ رأی از  ۱۹۹ به ۲۲۰ شعبه رسیده است تا مردم راحت‌تر تر و سریع‌تر به شعب دسترسی داشته باشند.
وی به افزایش شعبات سیار اخذ رأی اشاره کرد و گفت: در روز جمعه در هر نقطه از شهرستان که تجمعی از مردم وجود داشته باشد از جمله در کارخانه‌ها، بیمارستان‌ها،  خوابگاه‌های دانشجویی، بازارهای و شهرک‌های صنعتی شعب سیار نسبت به اخذ رأی حضور خواهند داشت.
اسماعیلی با بیان اینکه شور و نشاط انتخاباتی خوبی در سطح شهرستان حاکم است، تصریح کرد: شرایط خوبی برای تبلیغات داوطلبان فراهم شده و با تصویب ستاد تبلیغات شهرستان در ۵۰ نقطه شهرستان بنرهای تبلیغی یکسان با قید قرعه و توسط  مجموعه شهرداری ملایر چاپ و نصب شده است و نقاطی هم برای نصب پوستر تعبیه شده است.
وی به راه‌اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات شایسته در این دوره از انتخابات اقدام صداوسیما در افتتاح ۲۰۰ شبکه تلویزیونی بود که یکی از آنها در حوزه انتخابی ملایر بود.
فرماندار ملایر گفت: با بررسی‌های انجام شده تعداد تماشاگران در شبکه ملایر  روبه‌افزایش است و داوطلبان در یک فضای رقابتی آزاد و مبتنی بر عدالت رسانه‌ای برنامه و اهداف و شعارهای خوشان را ارائه می‌دهند.
وی تأکید کرد: با همه تلاش‌های انجام شده امید است شاهد انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم در یازدهم اسفند در دوازدهمین دوره  انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باشیم.
اسماعیلی گفت: در مجموع بیش از ۵ هزار نفر از همشهریان و مردم شهرستان در برگزاری این دوره که یک سازوکار مردمی است به‌عنوان عوامل اجرایی نقش دارند و در دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند.
انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار