نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. فروردين 1403 - 10:11   |   کد مطلب: 33221
مدیر آموزش و پرورش ملایر خبر داد:
برگزاری اعتکاف علمی در ۴ مدرسه ملایر
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: در راستای کیفیت‌بخشی آموزشی و استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان اعتکاف علمی دانش‌آموزان در ۴ مدرسه در ایام نوروز برگزار می‌شود.

مهدی عابدینی نیا در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به برگزاری اعتکاف علمی دانش‌آموزی در ملایر گفت: باتوجه‌به حساسیت مقطع تحصیلی دور دوم متوسطه و نقش این پایه تحصلی در آینده دانش‌آموزان اعتکاف علمی دانش‌آموزان در ایام نوروز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این اعتکاف علمی افزود: کیفیت‌بخشی آموزشی و استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان از اهداف مه اجرای  طرح اعتکاف علمی دانش‌آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با اشاره به مکان‌های برگزاری اعتکاف علمی در ملایر عنوان کرد: ۴  پایگاه دخترانه برای اعتکاف علمی نوروز ۱۴۰۳ در ملایر فعال هستند.

وی بیان کرد: این سه پایگاه در مجموع پذیرای  بیش از ۱۹۰ نفر از دانش‌آموزان متوسطه دوم هستند و در ایام نوروز دانش‌آموزان اوقات فراغت خود را می‌گذرانند.

عابدینی نیا به مراکز برگزاری اعتکاف علمی در ملایر اشاره کردو گفت: این برنامه آموزشی تحصیلی در دبیرستان نمونه عشقی فرد، دبیرستان فرهیختگان، دبیرستان فرزانگان و دبیرستان حاج رهبر  برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراکز سمپاد شهرستان نیز برنامه‌ریزی مختلفی در ایام نوروز برای داش آموزان دارند، گفت: دبیرستان‌های علامه حلی و فرزانگان هم فعالیت مختص به مدارس سمپاد را در ایام نوروز برای دانش‌آموزان این مدارس دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: نوروز فرصتی طلایی برای مطالعه دروس برای دانش‌آموزان کنکوری است و دانش‌آموزان در این طرح باتوجه‌به دید و بازدیدهای نوروزی با حضور در محلی امن و با آرامش می‌توانند به مطالعه بپردازند.

انتهای خبر/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار