فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

5. فروردين 1403 - 9:56   |   کد مطلب: 33215
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برپایی نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در این شهرستان از هفتم تا ۱۳ فروردین‌ماه همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ «فرشاد کشاورزیان» در گفت‌وگو با ایسنا، در این رابطه افزود: این نمایشگاه به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر و با همکاری ادارات، ارگان‌ها و نهادهای مختلف شهرستان ملایر با شعار «می‌خوانمت» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های این اداره برپایی نمایشگاه های مختلف در طول سال است، خاطرنشان کرد: امسال در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در کنار برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع، نمایشگاه بزرگ قرآن کریم و عترت استان همدان به میزبانی شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: زمان برگزاری این نمایشگاه را هفتم تا ۱۳ فروردین مصادف با ۱۵ تا ۲۱ رمضان بوده و علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه از ساعات ۱۵ تا ۲۱ در محل خیابان شهید رجایی، سرای فرهنگ و هنر شهرداری بازدید داشته باشند.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این نمایشگاه مطرح کرد: در این نمایشگاه عرضه کتب مذهبی و ادعیه، محصولات فرهنگی و قرآنی، مشاوره دینی و مذهبی، کتب ایثار و شهادت، خوشنویسی آیات قرآن، طراحی و نقاشی کودکان و نوجوانان، مسابقه، کرسی تلاوت، صنایع دستی قرآن، جزء‌خوانی و ارائه آثار پژوهشی صورت می‌گیرد.

کشاورزیان در پایان بیان کرد: باید تلاش کنیم به غیر از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت که یک حرکت عظیم فرهنگی است، جایگاه قرآن در استان تعریف مشخص‌تری داشته باشد و نقش قرآن برجسته‌تر و پررنگ‌تر شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار