نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. اسفند 1402 - 10:00   |   کد مطلب: 33210
فرماندار ملایر گفت: به رزمایش مشترک ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ با حضور عوامل اجرای ستاد خدمات سفر شهرستان ملایر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛  سلمان اسماعیلی در حاشیه رزمایش مشترک ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران گفت: تقارن عید نوروز و بهار قرآن فرصتی خوبی برای بهره‌مندی از فضائل ماه مبارک رمضان است.
وی بیان کرد: ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان ملایر  فعالیت خود را در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران از اوایل دی‌ماه شروع آغاز کرد.
فرماندار ملایر با اشاره به تشکیل ۲ جلسه ستاد اصلی خدمات سفر و  ۴ جلسه ستادهای فرعی بخش‌های چهارگانه مرکزی، سامن، جوکار و زند  تصریح کرد: در این جلسات  کمیته‌های۱۰گانه با ۱۷۰ مصوبه  تدابیر و تمهیدات لازم به لحاظ اقامتی، امنیتی، امداد و نجات، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، بهداشت و.... را برای ایام نوروز  پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کردند.
وی با بیان اینکه ظرفیت اسکان شهرستان در اماکن تحت پوشش میراث‌فرهنگی ۴۷۰ تخت است، عنوان کرد:  ۱۱۰ سوئیت  تحت پوشش میراث‌فرهنگی شهرستان ملایر بوده و که با ظرفیت اقامت سایر دستگاه‌ها از جمله آموزش‌وپرورش و سالن‌های اسکان اضطراری حدود یک هزار  نفر ظرفیت اقامت روزانه در شهرستان داریم.
اسماعیلی زیباسازی شهرهای شش‌گانه به همت شهرداری‌ها در حال انجام است  و در شهر ملایر حدود ۵۰ المان مناسبتی و ۱۳۰ المان نوری نصب شده است.
وی بیان کرد: با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند اداره راهداری، مرکز  بهداشت و درمان و شبکه بهداشت و درمان، امدادخودرو، اورژانس، شرکت توزیع برق، شرکت گاز  و اداره آب و فاضلاب و سایر ادارات رزمایش آمادگی ارائه خدمات سفر اجرا شد.
فرماندار ملایر با اشاره به حضور بیش از ۲۰ اداره با نیرو و امکانات خود در این رزمایش تأکید کرد: از تمامی هم‌وطنات عزیز دعوت می‌شود که در طول ایام نوروز از جهان شهر ملایر دیدن نمایند.
انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار