فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

24. اسفند 1402 - 9:48   |   کد مطلب: 33204
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ بلیت در استان پیش‌فروش شده است گفت: طرح نوروزی جابجایی مسافران به مدت ۲۳ روز از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» یه نقل از فارس؛ محمد سرگزی صبح امروز در جمع خبرنگاران در سالن جلسات اداره کل راهداری اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی از 20 اسفند به صورت اینترنتی و همزمان به صورت حضوری در شرکت‌های مسافربری استان آغاز شده است‌.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ بلیت در سطح استان پیش‌فروش شده است ادامه داد: طرح نوروزی جابجایی مسافران به مدت ۲۳ روز از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان عنوان کرد: پیگیری و نظارت مستمر بر فروش بلیت‌های نوروزی با حضور کارکنان این اداره کل انجام می‌شود و ۵۰ درصد ظرفیت تمام ناوگان زیر پوشش برای ایام نوروز با رعایت ضوابط، مقررات وبخشنامه‌های مرتبط پیش فروش عرضه می‌شود.

وی از برگزاری جلسات مستمر با انجمن‌های صنفی فعال در حوزه مسافربری خبر داد و گفت: در این جلسات نسبت به انجام سرویس‌های منظم، جایگزینی ناوگان به جای ناوگانی که در مبدا یا مقصد سفر به دلیل نقص فنی قادر به انجام سفر نیستند، توقف در هنگام اذان در نمازخانه‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی موجود در محورهای مواصلاتی و... تاکید شده است.

سرگزی تصریح کرد: استان همدان دارای 178 دستگاه اتوبوس، 700 دستگاه مینی بوس و 600 دستگاه سواری است که همگی برای انجام سفرهای نوروزی ساماندهی و پایش شده‌اند.

وی در پایان از هموطنان خواست نسبت به تهیه بلیت نوروزی هرچه سریع تر اقدام کنند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل اعم از گرانفروشی، عدم ارائه بلیت و... مشکلات را با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها در میان بگذارند.پایان پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار