نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. اسفند 1402 - 9:08   |   کد مطلب: 33198
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: در ایام نوروز امسال ۲۰۳ دستگاه ناوگان عمومی شامل اتوبوس، سواری و مینی‌بوس آماده جابجایی مسافران نوروزی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ «هاشم اسکندریان» در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در طرح نوروزی ۱۴۰۳ تعداد ۲۵ دستگاه اتوبوس، ۱۲۸ دستگاه سواری و ۵۰ دستگاه مینی‌بوس برای جابجایی مسافران نوروزی در نطر گرفته شده است.

وی افزود: در ایام نوروز ۱۲ مجتمع خدماتی و رفاهی در تمامی محورهای ارتباطی این شهرستان فعال است و تمامی نواقص رفع شده و آمادگی کامل برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی را دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر به فعالیت یک مرکز معاینه فنی، سه شرکت مسافربری اتوبوسی، ۲ شرکت مسافربری مینی‌بوسی و یک انجمن صنفی مسافربری در ایام نوروز در این شهرستان اشاره و بیان کرد: طرح نوروزی راهداری از ۲۵ اسفند آغاز می‌شود.

اسکندریان ادامه داد: در ایام نوروز تمامی شرکت‌ها، مجتمع‌های رفاهی و مراکز آمادگی لازم برای ارایه خدمات به مسافران راه در طول طرح نوروزی را دارند و میز خدمت در تمامی پایانه‌های این شهر دایر است.

وی یادآور شد: نوروز سال گذشته ۲۸ هزار و ۵۶۳ سفر در این شهرستان به مقاصد مختلف انجام و ۳۳۱ هزار و ۹۷۷ مسافر جابجا و چهار هزار و ۵۸۸ فقره بارنامه و ۵۸۳ فقره پروانه عبور صادر شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: در ایام نوروز تمامی راهدارخانه‌های ملایر در تمامی محورها فعال است و پنج اکیپ برفروبی در قالب پنج راهدارخانه مرکزی، زاغه، یونس، زنگنه و آورزمان به حالت آماده‌باش است.

اسکندریان بیان کرد: در طرح نوروزی ۶۰ نیروی راهداری و ۳۲ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری به صورت شبانه‌روزی در گردنه‌های برف‌گیر حوزه استحفاظی این شهرستان و راهدارخانه‌ها تا پایان طرح نوروزی مستقر و آماده ارائه خدمت به مسافران هستند.

وی یادآور شد: خط‌کشی محورها، پاکسازی معابر راه، شستشوی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی و تمامی اقدامات برای یک سفر ایمن در ایام نوروز انجام شده و مشکلی در طرح نوروزی نداریم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار