نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. اسفند 1402 - 11:23   |   کد مطلب: 33195
شهردار ملایر گفت: عملیات اجرایی ساخت دفتر و حسینیه جدید امام‌جمعه ملایر آغاز شد.

مجید فرجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت دفتر و حسینیه امام‌جمعه ملایر گفت: باتوجه‌به اینکه محل دفتر امام‌جمعه ملایر در طرح تعریض خیابان شهدا قرار داشت، با توافقات انجام شده با حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی ارزنده امام‌جمعه ملایر این مکان تخریب شد.

وی با بیان اینکه اجرای این عملیات پس از سالیان سال اجرا شد، عنوان کرد: باتوجه‌به معضل ترافیک در نقاط مختلف شهر که یکی از آنها در میدان امام حسین(ع) بود این توافق به ثمر نشست.

شهردار ملایر به همراهی شورای شهر برای اجرای این اقدام اشاره و بیان کرد: تمام تلاشمان را انجام داده تا بحث تعریض سایر نقاط خیابان شهدا را نیز به ثمر برسانیم.

وی به کلنگ‌زنی ساخت دفتر جدید امام‌جمعه ملایر اشاره کرد و گفت: یک قطعه زمین در شهرک ولیعصر برای این امر تخصیص داده شد و عملیات اجرایی آن آغاز شد و تا سال آینده شاهد ساخت دفتر جدید و یک حسینیه برای امام‌جمعه شهر ملایر باشیم.

فرجی عنوان کرد: در محل جدید دفتر امام‌جمعه ملایر یک حسینیه برای برگزاری مراسم‌های مذهبی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تخصیص یک واحد برای استقرار امام‌جمعه ملایر تا زمان احداث دفتر جدید اشاره کرد و گفت: یک واحد از ساختمان شهرداری در میدان شهید جوکار  اختصاص داده شد.

شهردار ملایر با بیان اینکه رفع مشکل ترافیکی سطح شهر از اولویت‌های شهرداری است،  عنوان کرد: باتوجه‌به مشکلات ترافیکی در مرکز شهر ملایر یکی از رویکردهای شهرداری بحث تعریض خیابان شهدا است که در این راستا تلاش می‌شود با توافق با کسبه و مالکان بتوانیم قدم‌های مثبتی در این راستا برداریم.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار