نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. اسفند 1402 - 8:30   |   کد مطلب: 33193
استاندار همدان با اشاره به نگاه مثبت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی و اقدامات اثربخش در حوزه‌ بیمه گفت: در این استان ۸۵۰ هزار نفر زیر پوشش رایگان بیمه سلامت هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛علیرضا قاسمی‌فرزاد روز شنبه در نشست انعقاد تفاهم‌نامه بین مدیران بیمه سلامت و مؤسسه خیریه مهدیه افزود: دولت مردمی سیزدهم تلاش و اهتمام ویژه‌ای در پوشش خدمات بیمه ای افراد دارد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: امضای این تفاهم‌نامه برای پرداخت هزینه‌های درمان بیماران صعب‌العلاج و سرطانی در استان، اقدامی مبارک است.

وی اضافه کرد: بیمه سلامت همگام با سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی ایران قوی تحولات بسیار ارزشمندی در استان ایجاد کرده است.

استاندار همدان افزود: امضای این تفاهم‌نامه با نگاه دولت مردمی سیزدهم و به تأسی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش دغدغه‌ها و هزینه‌های بیماران و تسهیل در روند درمان انجام شد.

وی گفت: هزینه‌های درمان بیماران صعب‌العلاج و سرطانی بسیار سنگین است و همواره شاهد مشکلات بسیاری در خانواده‌های این بیماران بودیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با اهتمام و پیگیری استاندار همدان، برای اولین بار در کشور هزینه‌های بیماران صعب‌العلاج و سرطانی رایگان شد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی اضافه کرد: صندوق بیماران صعب‌العلاج و سرطانی سال گذشته با اعتبار ۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض تشکیل شد و اعتبار آن در سال جاری به ۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

وی ادامه داد: در این صندوق ۲۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات چهار درصد نیز واگذار می‌شود./ایرنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار