نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. اسفند 1402 - 8:27   |   کد مطلب: 33187
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: انفجار مواد محترقه دست‌ساز و مصدومیت چهار نفر نخستین حادثه مربوط به چهارشنبه آخر سال در همدان را رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛سیدصادق پورسینا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۲۱:۵۵ پنجشنبه شب ۱۷ اسفندماه یک مورد حادثه انفجار مواد محترقه در شهرک مدنی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی همدان اعلام شد و آتش‌نشانان ایستگاه‌ غدیر در کمترین زمان ممکن خود را به محل رساندند.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که انفجار در طبقه سوم یک منزل مسکونی رخ داده است و دو پسر نوجوان ۱۴ ساله به همراه یک دختر بچه ۶ ساله و یک خانم میانسال حین ساخت نارنجک دست‌ساز دچار سانحه و جراحت در صورت و دست شده بودند.

پورسینا اضافه کرد: آتش‌نشانان پس از تحویل مصدومان این حادثه به عوامل اورژانس و ایمن‌سازی محل به مأموریت‌ خود پایان دادند.

وی مطرح کرد: حادثه فوق علاوه بر مصدومیت چهار نفر موجب آسیب به دو منزل مسکونی دیگر و دو خودروی پارک شده در محل حادثه شده بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان در پایان یادآور شد: به والدین توصیه می‌شود در روزهای نزدیک به چهارشنبه آخر سال رفتار کودکان و نوجوانان خود را با دقت و حساسیت بیشتری زیر نظر داشته باشند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار