نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. اسفند 1402 - 8:21   |   کد مطلب: 33183
جانشین فرمانده سپاه ملایر خبر داد:
اعزام ۲۰۰ نفر به اردوی راهیان نور از ملایر
جانشین فرمانده سپاه ملایر گفت: ۲۰۰ نفر از اقشار مختلف بسیجیان شهرستان ملایر در قالب ۴ اتوبوس به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

داوود مهدوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به اعزام ۲۰۰ نفر است ملایر اردوی راهیان نور اظهار کرد: امروز یکی از راه‌های اصلی مقابله با جنگ نرم دشمنان آشنایی جوانان با فرهنگ‌های اصیل ایرانی‌اسلامی است.

وی با اشاره به مهم‌ترین ثمرات دوران دفاع مقدس اظهار کرد:  جوانان نوجوانان و اقشار مختلف مردم از هر قومیتی در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند و یادگاری بزرگ برای تاریخ به جا گذاشتند.

جانشین فرمانده سپاه ملایر بیان کرد: امروز دفاع مقدس فرهنگی عظیم برای کشور است که هر گوشه آن می‌تواند درسی بزرگ برای جوانان و قشرهای مختلف  باشد.

وی با بیان اینکه  دشمنان امروز باهدف قراردادن آرمان‌های ایران اسلامی به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین جوانان و ایجاد  فاصله بافرهنگ ناب اسلامی هستند، عنوان کرد:  آشنایی جوانان بافرهنگ غنی دوران دفاع مقدس می‌تواند راه اصلی مقابله با این اقدام دشمنان باشد.

مهدوی به برگزاری اردوی راهیان نور در مقاطع مختلف سال اشاره کرده گفت: هر سال در ایام نوروز اردوی راهیان نور برگزار می‌شود و  امسال باتوجه‌به هم زمانی ایام ماه مبارک رمضان با نوروز این اردوی زیارتی پیش از آغاز ماه رمضان برگزار می‌شود.

وی به اعزام اقشار مختلف مردم به اردوی راهیان نور  اشاره کرد و گفت: امسال ۲۰۰ نفر از شهرستان ملایر در قالب ۴ اتوبوس به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

جانشین فرمانده سپاه ملایر بیان کرد: بازدید از المان‌های مختلف دوران دفاع مقدس، منطق عملیاتی اروندکنار و شلمچه از برنامه‌های این اردوی زیارتی معنوی است.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار