نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. اسفند 1402 - 8:37   |   کد مطلب: 33179
دعوت خبرنگاران ملایری برای حضور در انتخابات
۱۱اسفند فرصتی ارزشمند برای ثبت پیروزی درخشان دیگر
خانه مطبوعات شهرستان ملایر از مردم شهیدپرور و ولایی برای حضور حداکثری در انتخابات یازدهم اسفندماه دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ خانه مطبوعات شهرستان ملایر از مردم شهیدپرور و ولایی برای حضور حداکثری در انتخابات یازدهم اسفندماه دعوت کرد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یازدهم اسفندماه، موعد حماسه‌آفرینی دیگری از سوی ملت بزرگ ایران اسلامی است تا بار دیگر با حضوری پرشور و مشارکتی حداکثری در پای صندوق‌های رای، صحنه‌هایی زیبایی از عزت، شکوه و حماسه خلق کنند.

پس از برگزاری جشن چهل‌‌و‌پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی که با شکوه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عزت این نظام در بیعت پرشور و شعور آحاد مختلف مردم به منصه‌ ظهور رسید؛ اکنون عرصه‌ مهم و سرنوشت‌ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، پیش‌روی ملت سربلند ایران اسلامی قرار گرفته است.

بدون شک یازدهم اسفندماه فرصتی ارزشمند برای ثبت پیروزی درخشان دیگری در کارنامه افتخارآمیز ملت ایران و تجلی غلبه شعور و آگاهی آنان بر عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای جبهه تبلیغاتی دشمنان برای تزریق ناامیدی و جلوگیری‌ از شرکت مردم در انتخابات پیش‌رو است.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‏‌ای(مدظله العالی) تاکید کردند، ملت ایران انتخابات را با حضور حداکثری به صحنه دیگری از مقاومت و پایداری در برابر دشمنان کینه‌توز، تبدیل خواهند کرد.

در این راستا جامعه رسانه‌ای شهرستان ملایر، خبرنگاران و اهالی قلم و نویسندگان ضمن حضور پرشور خود در انتخابات یازدهم اسفندماه، از مردم شهیدپرور، ولایت‌مدار و شجاع ملایر جهت شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه دعوت به عمل می‌آورد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار