نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. بهمن 1402 - 8:26   |   کد مطلب: 33155
فرماندار ملایر در پیام تقدیر از مردم:
حضور پرشور مردم دشمنان را در فتنه افکنی ناکام گذاشت
فرماندار ملایر با صدور پیامی عنوان کرد: حضور پرشور و باشکوه شما بار دیگر ثابت کرد که دشمنان این نظام و انقلاب مثل همیشه در فتنه افکنی و دشمنی خود ناکام مانده و این مردم تا پای جان در مسیر امام، رهبری و شهدا خواهند ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛  سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر با صدور پیامی از مردم بصیر و انقلابی شهرستان ملایر به جهت حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تقدیر کرد

در مت این پیام آمده است:

مردم شریف دیار ۱۱۰۰ شهید ملایر، حضور پرشور و باشکوه شما بار دیگر ثابت کرد که  دشمنان این نظام و انقلاب مثل همیشه در فتنه افکنی و دشمنی خود ناکام مانده و این مردم تا پای جان در مسیر امام، رهبری و شهدا خواهند ماند.

 

ضمن تشکر مجدد از مردم بصیر و انقلابی شهرستان ملایر بابت حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، از زحمات و تلاش‌های همه دست‌اندرکاران برگزاری مراسم، مدیران و مسئولان شهرستان، اعضای محترم شورای تأمین، اعضای محترم ستاد برگزاری دهه فجر، نیروهای نظامی و انتظامی، اصحاب رسانه و همه خواهران و برادران که برای ثبت این برگ زرین در دفتر افتخارات ملایر تلاش شبانه‌روزی داشتند کمال تقدیر و تشکر را دارم، اجرکم عندالله.

 

یقین بدانید دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی به عهدی که با مردم دارد پایبند است و تمام تلاش خود را در جهت خدمت بی‌وقفه به مردم قرار داده است.

 

اما میدان بزرگ بعدی نقش‌آفرینی و حماسه‌سازی مردم، یازدهم اسفندماه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری رقم خواهد خورد، بی‌گمان شما مردم شهیدپرور، بابصیرت والای خود مثل همیشه پیش‌گام مسئولین در این جهاد فی‌سبیل‌الله با بالاترین نصاب حاضر خواهید شد و با مشارکت حداکثری خود مشتی خواهید زد بر دهان دشمنان و بدخواهان ایران بزرگ اسلامی، انءشالله

سلمان اسماعیلی

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار