نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. بهمن 1402 - 8:19   |   کد مطلب: 33154
شهردار ملایر گفت: با بهسازی فضاهای سبز شهری گام مؤثری در جهت دستیابی به توسعه پایدار، افزایش نشاط اجتماعی و رضایت شهروندان برداشته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» به نقل از روابط‌عمومی شهرداری ملایر، مجید فرجی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای افزایش نشاط اجتماعی در سطح شهر اظهار کرد: هم‌زمان با ایام جشن‌وسرور چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با تلاش شبانه‌روزی و مشارکت فعال نیروهای سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و سبزبانان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر، عملیات بهسازی و بازپیرایی بوستان محله‌ای شهید فراهانی در خیابان شهدای خلبان به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه هدف شهرداری برنامه‌ریزی‌های مختلفی در راستای نشاط اجتماعی شده است، تصریح کرد: رسیدگی به بوستان‌های محله‌ای در گام نخست علاوه بر تغییر چهره شهر می‌تواند آرامش روانی را برای شهروندان به همراه آورد.

شهردار ملایر بیان کرد: به‌منظور توسعه کمی و کیفی امکانات رفاهی بوستان‌های سطح شهر و سهولت در دسترسی به فضای سبز برای شهروندان، رونق بوستان‌های محله‌ای از جمله فعالیت‌های شهرداری در بحث ارتقای وضعیت فضای سبز شهر است.

وی افزود:  در این زمینه در کنار بهسازی و توسعه فضای سبز بوستان‌های بزرگ، رسیدگی به بوستان‌های محله‌ای نیز در سال جاری در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

فرجی با بیان اینکه با تلاش بی‌وقفه نیروهای شهرداری، عملیات بهسازی و بازپیرایی بوستان محله‌ای شهید فراهانی با هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال احداث شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این بوستان تصریح کرد: این اقدامات شامل جدول‌کشی، بتن‌ریزی، تعویض سنگ‌فرش، خاک‌ریزی، احداث محوطه بازی، ساماندهی باغچه‌ها، کاشت درخت، درختچه، انواع گل‌های دائمی، نصب مبلمان شهری جدید، خریداری و نصب مجموعه بازی کودکان و ایمن‌سازی محوطه بازی است.

 

شهردار ملایر تصریح کرد: باتوجه‌به تغییر و تحولات صورت‌گرفته در گستره زندگی شهری، بوستان‌های سطح شهر محیطی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان به شمار می‌آیند و تلاش می‌کنیم با بهسازی فضاهای سبز شهری گام مؤثری در جهت دستیابی به توسعه پایدار، افزایش نشاط اجتماعی و رضایت شهروندان گرامی برداریم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار