فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

22. بهمن 1402 - 12:53   |   کد مطلب: 33152
مردم ملایر با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از همین امروز آمادگی خود را برای حضوری پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی ایران امسال نیز پرشورتر از سال‌های گذشته در ملایر برگزار شد و ملایری‌ها بار دیگر انسجام و ولایت‌مداری خود را به رخ همه کشیدند.

تفاوت راهپیمایی امسال با سال‌های گذشته در این بود که مردم از همین امروز آمادگی خود را برای حضوری پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند اعلام کردند.
در روزهایی که دشمن از تمام توان رسانه‌ای خود برای ناامیدی مردم استفاده می‌کند و در حرف اعلام کرده که مردم ایران در راهپیمایی حضور ندارند؛ اما ملایری‌ها با عمل خود و با دردست‌داشتن پلاکاردهای مختلف اعلام کردند که آماده خلق حماسه‌ای دیگر ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رأی هستند.
در روز ۱۱ اسفند مردم می‌خواهند حماسه‌ای و در تاریخ ۴۵ساله انقلاب به ثبت برسانند و بار دیگر ثابت کنند هر چند امروز در کشور مشکلاتی وجود دارد؛ اما هر گاه انقلاب به مدردم نیاز داشته باشد پای‌کار هستند.
مردم به خوبی می دانند که عدم حضور آنان ثعنی شاد شدن دشمنان و این راهی نیست که در چهل و پنج سال گذشته مردم ایران اسلامی رفته اند و آنان همواره  در راه آرمان های انقلاب حرکت می کنند
راهپیمایی شکنندگان ملایری در امروز با حضوری دشمن‌شکن و حماسی بار دیگر پایبندی خود به انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان دادند.
در بین راهپیمایی‌کنندگان نیز آن چه بیشتر از هر چیز دیگری خودنمایی می‌کرد عکس‌های فراوان سردار دل‌ها حاج قایم سلیمانی بود.
مرد میدان و مرد روزهای سخت انقلاب که تلاش‌ها و اقدامات این شهید والامقام به صادرات انقلاب اسلامی ایران سرعت داد و ملایری‌ها برای قدردانی از این شهید با دردست‌داشتن عکس‌های این شهید نشان دادند که در راه این شهید حرکت می‌کنند و عمل به وصیت آن یعنی تنها نگذاشتن ولایت اولویت همگانی است.
ملایری‌ها امروز نشان دادند مرد میدان روزهای سخت و اثرگذار هستند و در راه اعتلای انقلاب از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنند.
از دیگر زیبایی‌های راهپیمایی امروز ملایر حضور پرشور دهه نودی‌ها بود و در هنگام همخوانی سرود «نسل آرمانی» دانش‌آموزان ملایر با شور و حرارت فراوان فریادزنان اعلام کردند که ما از فرزندان حاج‌قاسمیم

دیدگاه شما

آخرین اخبار