فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

21. بهمن 1402 - 8:30   |   کد مطلب: 33149
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خبر داد:
آغاز طرح بزرگ جهاد آبرسانی در روستاهای ملایر
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده طرح بزرگ جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ملایر اجرایی می‌شود.

هادی بیگی نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به مشکلات حوزه آب در روستاهای ملایر گفت: وضعیت آب لوله‌کشی یکی از مطالبات مردم بسیاری از روستاهای ملایر است.
وی به پیگیری‌های انجام شده در راستای رفع مشکل آبرسانی به روستاهای ملایر اشاره کرد و افزود:  با پیگیری‌های مکرر و مذاکرات با مسئولین وزارت نیرو، آب و فاضلاب، سپاه پاسداران و هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، قرارداد طرح جهاد آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان ملایر بین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و شرکت آب و فاضلاب استان همدان مبادله شد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:  این طرح از ماه‌های گذشته با پیگیری، نظارت و راهبری طراحی و تدوین شد.
وی بیان کرد: برای اجرای این پروژه و رفع نیاز آبرسانی روستاهای مختلف ملایر به  بیش از ۹ هزار میلیارد ریال اعتبار محرومیت‌زدایی در حوزه آبرسانی برای روستاهای محروم استان همدان اختصاص‌داده‌شده است.
بیگی نژاد بیان کرد: تعداد ۶۹ روستای محروم شهرستان ملایر در لیست روستاهای محروم استان همدان قرار دارند و باتوجه‌به قراردادهای انجام شده بخش قابل‌توجهی از این اعتبار به آنها اختصاص‌داده‌شده است.
وی با اشاره به برگزاری نشست تخصصی در این حوزه بیان کرد: این اقدام مهم و راهبردی که نویدبخش یک تحول بزرگ در حوزه محرومیت‌زدایی در حوزه آبرسانی از روستاهای محروم شهرستان ملایر است.
انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار