نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. دى 1402 - 15:35   |   کد مطلب: 33128
فرماندار ملایر گفت: احیای واحد های راکد و ایجاد اشتغال از اولویت های اساسی در شهرستان ملایر است

به گزارش ملایری‌ها؛ سلمان اسماعیلی در جلسه بررسی وضعیت واحد های تولیدی و اقتصادی فعال و راکد شهرستان ملایر با اشاره به اجتماع آمار های رسمی واحد ها به شکل تفکیکی و دقیق گفت: با توجه به آمار های رسمی بیشتر واحد های تولیدی ما الحمدالله به تولید های انبوه و سود آوری رسیده اند و استمرار این وضعیت نیازمند پیگیری های لازم است.

 

وی افزود: طبق آمار های کنونی بیش از ۲۰۰ واحد فعال در حوزه صنعت، معدن و تجارت، ۱۸۰ واحد صنایع تبدیلی و بیش از ۲۲۰ واحد دامپروری و مرغداری در حوزه کشاورزی و... در شهرستان فعال هستند که باعث رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در شهرستان ملایر شده است.

 

فرماندار ملایر گفت: احیای واحد های راکد و ایجاد اشتغال از اولویت های اساسی ماست و در این موضوع ابدا اغماضی وجود ندارد، معتقدیم با مدیریت کردن امور و معضلات می توان کارآفرینان را پای کار و به میدان عمل آورد.

 

وی بیان کرد: تفکیک واحد های تولیدی و کارآفرینی حوزه صنایع دستی و گردشگری همراه با معین شدن میزان اشتغال ایجاد شده و سوددهی، باید به دقت انجام شود.

 

اسماعیلی گفت: آموزش های به روز و دقیق از مهمترین قدم ها برای رونق تولید است و باید آموزش های لازم و به روز در حوزه های تولیدی و بازاریابی را برای فعالین برگزار نمود.

 

وی افزود: در امر راه‌اندازی واحد های صنعتی و تولیدی راکد و غیر قابل احیا مصمم هستیم و باید به سمت تبدیل وضعیت و یا تغییر کاربری آنها حرکت کنیم.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار