نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. دى 1402 - 8:34   |   کد مطلب: 33119
فرمانده نیروی انتظامی ملایر خبر داد:
آغاز رزمایش «آرامش در شهر» در ملایر
فرمانده نیروی انتظامی ملایر گفت: رزمایش «آرامش در شهر» بات هدف برخورد جدی با افراد و اراذل اوباش توزیع‌کننده مواد مخدر اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ احمد ساکی در آیین آغاز رزمایش «آرامش در شهر» با اشاره به مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح اظهار کرد: امنیت باعث سلامت جامعه و باید گفت ستون خیمه هر جامعه‌ای امنیت است

وی با بیان اینکه تحقق عدالت اجتماعی در دستاوردهای امنیت است، تأکید کرد: با تمام توان بر افراد که سبب بی‌عدالتی در جامعه می‌شوند باید برخورد شود و نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در این راه انجام می‌دهد.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر مواد مخدر را اصلی‌ترین دلیل آسیب‌های جدی و بزهکاری دانست و گفت: مواد مخدر باعث مرگ تدریجی، کاهش اراده‌ها و ازبین‌برنده  انگیزه‌ها است.
 
وی با بیان اینکه منشأ جرایم فرهنگی، امنیتی و اخلاقی مواد مخدر است، تأکید کرد: باتوجه‌به اهمیت مقابله آسیب‌های جدی مواد مخدر  می‌طلبد همه مسئولین با حمایت دستگاه قضایی  با این امر قاطعانه برخورد کنند.
ساکی به برگزاری رزمایش «آرامش در شهر» اشاره کرد و گفت: چهارمین طرح مرحله رزمایش «آرامش در شهر» با برنامه‌ریزی و هدایت مواد مخدر استان در سطح شهر به مرحله اجرا درمی‌آید.
وی مقابله با مواد مخدر را اصلی‌ترین هدف این برنامه عنوان کرد و گفت: در این رزمایش با  افراد و اراذل اوباش توزیع‌کننده مواد مخدر برخورد جدی می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی ملایر با بیان اینکه برخورد با افراد توزیع‌کننده و خرده‌فروش مواد مخدر از ابتدای سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۱ درصدی داشته است، تصریح کرد: از ابتدای سال بیش از یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است که نسبت به ۹ ماه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش داشته است.
انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار