نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. دى 1402 - 8:33   |   کد مطلب: 33118
شهردار ملایر گفت: شهرداری ملایر در نخستین نمایشگاه «شهریران» حضور دارد و دارای غرفه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ مجید فرجی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه شهریران اظهار کرد:  این نمایشگاه به همت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور از  یکم تا سوم بهمن در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزاری می‌شود.

وی افزود؛ به‌واسطه عملکرد قابل‌قبول شهرداری ملایر در حوزه‌های مرتبط با این نمایشگاه شهرداری ملایر افتخار این را دارد که در کنار شهرداری‌های شهرهای مراکز استان‌ها  در این نمایشگاه حاضر باشد.

شهردار ملایر عنوان کرد: ملایر شهری است مه دارای دو نشان جهانی است و  این نمایشگاه فرصتی است تا  جدیدترین ظرفیت‌ها و محصولات نوآورانه در حوزه مدیریت و توسعه شهری شهرداری ملایر  به نمایش گذاشته شود.

وی با بیان اینکه «شهریران» نخستین رویداد ملی مدیریت شهری کشور است، تصریح کرد: در این نمایشگاه محصولات ملی مرتبط با موضوعات تأمین مالی و سرمایه‌گذاری شهری، مبلمان و طراحی شهری، ماشین‌آلات و تجهیزات خدمات شهری، فرایندها و سکوهای هوشمند شهری، پایش و پردازش تصویری، حمل‌ونقل و ترافیک، مدیریت پسماند و بازیافت، فضای سبز و محیط‌زیست، مسکن‌سازی و مصالح نوین ساختمانی عرضه می‌شود.

فرجی عنوان کرد: در نمایشگاه شهریران نشست‌های مختلفی در زمینه انتقال تجربه، مشاوره‌های تخصصی، سرمایه‌گذاری و... برگزار می‌شود‌ که شهرداری ملایر و همدان تنها نمایندگان استان همدان  هستند که در نخستین نمایشگاه شهریران شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اتفاق‌های این نمایشگاه معرفی و انتخاب برترین شهرداری‌های کشور در قالب «جایزه ملی شهید باکری» است که این انتخاب بر اساس ارزیابی‌های تخصصی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، با رویکرد معرفی الگو‌های تخصصی مدیریت شهری و از بین شهرداری‌های کل کشور انجام می‌شود.

انتهای خبر/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار