نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. دى 1402 - 20:11   |   کد مطلب: 33115
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی ملایر خبر داد:
تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ ازندریان
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی ملایر گفت: نوزاد ازندریانی با اجرای تمامی پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با زایمان در آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی متولد شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ حمید حمزه لوئی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تاریخ ۲۵ دی‌ماه مأموریت اورژانس زنان به محل ازندریان و در منزل شخصی اعلام شد.

 وی افزود: حین حضور کد ۱۰/۹۹ اعلام شد و سریعاً تیم اورژانس به محل اعزام شد و مورد اورژانسی یک خانم۲۳ساله باردار بود که حین رسیدن تیم اورژانس مادر در حال زایمان بود.

 مدیر اورژانس پیش بیمارستانی ملایر بیان کرد: به علت اهمیت زمان زایمان و همچنین به علت نبود زمان کافی امکان رساندن مورد اورژانسی برای زایمان به نزدیک‌ترین مرکز درمانی نبوده و زایمان به‌صورت کاملاً استریل با تجهیزات و اجرای تمامی پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با زایمان در آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی انجام شد.

 وی افزود: بلافاصله مادر و نوزاد به‌صورت سالم و با علائم حیاتی نرمال با مراقبت‌های لازم به بخش زنان و زایمان بیمارستان مهر ملایر انتقال و تحویل داده شدند.

 حمزه لوئی گفت: از کارکنان زحمت‌کش این تیم که متشکل و سایر پرسنل که به همت آن‌ها نوزادی به آغوش مادرش هدیه داده شد تشکر می‌کنم.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار