نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. دى 1402 - 19:35   |   کد مطلب: 33109
عضو شورای شهر ملایر خبر داد:
بررسی اجرای طرح زوج و فرد در شهر ملایر
عضو شورای شهر ملایر گفت: در راستای وضعیت ترافیک در مرکز شهر ملایر اجرای طرح زوج و فرد در دست بررسی توسط شرکت مشاور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ عباس جوکار بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر با اشاره به مهم‌ترین اقدامات این دوره از شورای اسلامی شهر ملایر اظهار کرد: در هیچ دوره‌ای از شورای اسلامی شهر ملایر به‌اندازه این دوره کار عمرانی فرهنگی و خدماتی و رضایتمندی انجام نشده است.

وی با اشاره به همکاری شهردار و شورای شهر تأکید کرد: شهردار در هر زمینه‌ای که نیاز بوده است ورود پیدا کرده است و تعامل خوبی در بین شورای اسلامی شهر و شهردار وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر ملایر به اقدامات انجام شده توسط شهرداری در مناطق حاشیه شهر و اجرای طرح بازآفرینی شهری در ملایر اشاره کرد و گفت: در مناطق کمتر توسعه‌یافته کارهای ویژه‌ای شده است که قابل‌قیاس با هیچ دوره‌ای نیست.

وی یکی از معضلاتی سطح شهر را حیوانات بلاصاحب است عنوان کرد و گفت: نگهداری از سگ و غذادادن به سگ‌ها در خیابان‌های سطح شهر یک اقدام غلط است که با فرهنگ‌سازی باید از آن جلوگیری شود.

جوکار به اقدامات در راستای مقابله با سگ‌های بلاصاحب اشاره و بیان کرد: بیش از ۳۰۰ میلیون تومان قرارداد برای جمع‌آوری و عقیم‌سازی سگ‌های بلاصاحب منعقد شده است.

وی با بیان اینکه برای مقابله موش‌های فاضلاب در سطح شهر اقدام ویژه‌ای در حال انجام است، تصریح کرد: برای ازبین‌بردن با موش‌های سطح شهر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قرارداد در حال انعقاد است که با استفاده از سموم نانو و بی‌خطر با این حیوانات موذی مقابله شود.

عضو شورای اسلامی شهر ملایر به نیازهای ترافیکی ملایر اشاره کرد و گفت: در ساماندهی ترافیک باید از ابزارهای جدید استفاده شود و در این راستا در سال جدید معابر مرکزی به دوربین پلاک خوان مجهز می‌شوند.

وی با بیان اینکه پارکینگ یکی از مشکلات شهر ملایر است، تصریح کرد: رینگ مرکزی شهر ملایر ظرفیت تعداد بالایی خودرو ندارد و در این راستا طرح‌های زوج و فرد و یک‌طرفه کردن برخی خیابان‌ها در دست مطالعه توسط شرکت مشاور است.
انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار