نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. دى 1402 - 17:42   |   کد مطلب: 33108
شهردار ملایر گفت: از ابتدای سال بیش از ۶۲ میلیارد تومان در مجموعه «مینی‌ورلد» هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ مجید فرجی در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام شده در سطح شهر اظهار کرد: عدم بیان دقیق عملکرد یکی از مهم‌ترین مشکلات در بحث جامعه است.

وی بیان عملکرد به مردم باعث را ایجاد امیدواری در جامعه دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها بحث عمرانی است و باتوجه‌به نیازهای موجود در سطح شهر پیشرفت زیرساخت‌ها از اولویت‌های ما است.

شهردار ملایر تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره مهم‌ترین رویکرد در این دوره شهرداری است، تصریح کرد: این پروژه‌ها سرمایه‌های مردم روی زمین‌مانده بود که بزرگ‌ترین پروژه موجود در سطح شهر مینی ورلد بود که اقدامات خوبی در این راستا اجرا شده است.

وی پروژه نیمه‌کاره پلاک ۱۷ و هتل پارک سیفیه را از دیگر پروژه‌های در دستور کار شهرداری عنوان کرد و گفت: مباحث فرهنگی دیگر اولویت کاری در شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر است که هزینه در این موضوع را می‌توان سرمایه‌گذاری دانست و اقدامات برجسته‌ای برنامه‌ریزی و اجرا شد.

فرجی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در راستای بازنگری طرح جامع شهری و طرح تفضیلی شهری عنوان کرد: اقدامات فراوانی در بخش‌های مختلف در سطح شهر پر موضوعات مختلف شهری به‌صورت علمی و عملکردی در حال اجرا است.

شهردار ملایر به آخرین وضعیت پروژه مینی ورلد اشاره کرد و گفت: این پروژه بزرگ گردشگری در مساحتی به ۵۰ هکتار در حال اجراست که در پایان ۱۳۸ المان در آن اجرایی می‌پوشد و از سال ۸۸ آغاز به کارکرده است.

وی گفت: در این دوره از شهرداری پروژه‌های دروازه شمالی، دروازه‌قرآن، محوطه‌سازی، رستوران و کافی‌شاپ دولت‌آباد، کتیبه‌های میدان مادر، باغ مشاهیر، کاخ خورشید، احداث نگهبانی، قلعه فلک‌الافلاک، آلمان بوعلی، آمفی‌تئاتر و آب‌نمای کف خشک و.... اجرایی و هزینه شده است.

فرجی با بیان اینکه مینی ورلد یک ابرپروژه بوده که در غرب کشور بی‌نظیر است، عنوان کرد: باید تا می‌توان این پروژه را معرفی و تبلیغ کرد و آن را به همه معرفی کرد و چرا که می‌تواند به‌عنوان برند شهر معرفی باشد.

وی با بیان اینکه در ردیف ملی امسال ۱۹ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده اما تا کنون تخصیص انجام نشده است، گفت: از ابتدای سال بیش از ۶۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

شهردار ملایر بیان کرد: بازنگری در طرح جامع شهری و طرح تفضیلی ملایر در اداره کل راه و شهرسازی و شورای‌عالی مسکن در حال پیگیری است و شهرداری دخالتی در آن ندارد.

وی گفت: برای افزایش تراکم و افزایش ارتفاع نیز درخواست‌ها به اداره کل راه و شهرسازی داده شده است و در صورت تصویب شهرداری آن را اجرایی می‌کند.

فرجی به حضور شهرداری ملایر. ر نمایشگاه شهر ایران و نمایشگاه گردشگری اشاره کرد و گفت: در نمایشگاه شهر ایران دستاوردهای شهرداری‌های سطح کشور از یکم تا سوم بهمن در مصلی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت در نمایشگاه‌ها فرصتی برای معرفی هر چه بیشتر شهر و شهرداری است.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار