نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. دى 1402 - 8:26   |   کد مطلب: 33107
رئیس سازمان فضای سبز شهرداری ملایر:
تابلوهای غیرمجاز و زوائد بصری ملایر ساماندهی شد
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر گفت: تابلوهای غیرمجاز و زوائد بصری در معابر شهری در راستای صیانت از حقوق شهروندان و ارتقای زیبایی بصری سیمای شهری ساماندهی شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ مهدی بهرامی نصب تابلوها و بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز در معابر را برای شهروندان خطرآفرین دانست و گفت: باتوجه‌به نزدیک‌شدن به ایام نوروز و در راستای پاک‌سازی فضاهای عمومی شهر از زوائد بصری و ایمن شدن پیاده‌روها برای تردد عابران پیاده، تابلوهای غیرمجاز توسط نیروهای پرتلاش اداره سیما و منظر شهری این سازمان ساماندهی می‌شوند.

وی در تشریح اقدامات اجرایی در حوزه ساماندهی تابلوهای غیرمجاز در معابر افزود: علی‌رغم تذکرات و اخطارهای کتبی، متأسفانه برخی افراد قوانین را رعایت نکرده و اقدام به نصب تابلوهای غیرمجاز و غیرایمنی در سطح معابر می‌نمایند که علاوه بر آسیب به زیبایی سیما و منظر شهری در برخی مواقع سبب بروز حوادث ناگوار برای شهروندان می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تأکید کرد: نابسامانی و نصب بدون ضابطه تابلوهای تبلیغاتی از عوامل بروز آشفتگی در نما و منظر شهری است، به همین منظور یکی از سیاست‌های مدیریت شهری ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی و حرکت به سمت زیباسازی فضای شهری است و افرادی که به‌منظور تبلیغات قصد نصب تابلو و بنر دارند می‌توانند با مراجعه به شهرداری و طبق آیین‌نامه تبلیغاتی اقدام به نصب تابلو کنند.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح طی چند مرحله توسط نیروهای خدوم اداره سیما و منظر این سازمان، معابر اصلی از حیث بنرها و تابلوهای غیرمجاز به‌ویژه بنرهای نصب شده بر روی درختان، تیرهای چراغ‌برق، زوائد فیزیکی و... پاک‌سازی می‌شود.

بهرامی در پایان تصریح کرد: از شهروندان گرامی به‌ویژه صاحبان واحدهای تجاری و اصناف تقاضا می‌گردد با رعایت قانون و عدم نصب تابلوها و بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز، ضمن ایفای نقش مثبت شهروندی، شهرداری را در ارتقای کیفی سیما و منظر جهان شهر ملایر یاری نمایند.
انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار