نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. دى 1402 - 9:00   |   کد مطلب: 33100
شهردار ملایر گفت: بیش از ۱۰۰ تن شن و نمک برای پاک‌سازی معابر شهری در خیابان‌های ملایر پخش شده است.

مجید فرجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به اقدامات انجام شده در شهر ملایر پس از بارش نخستین برف زمستانی در ملایر اظهار کرد: بارش برف در شهر ملایر از بعدازظهر پنجشنبه هم‌زمان با نقاط مختلف کشور در ملایر آغاز شد.

وی با بیان اینکه با توجه به پیش‌بینی هواشناسی آمادگی لازم برای عملیات زمستانی در سطح شهر وجود داشت، عنوان کرد: از دقایق آغاز بارش برف عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در شهر ملایر اجرا شد.

شهردار ملایر بیان کرد: عملیات برف‌روبی در شهر در دو مرحله انجام شد که و مرحله نخست از عصر روز پنجشنبه تا سه صبح بامداد روز جمعه و مرحله دوم از ساعت ۴ تا ۹ صبح روز جمعه انجام شد.

وی به به‌کارگیری ۸۰ نیروی خدمات شهری این شهرداری برای برف‌روبی اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۰۰ تن شن و نمک برای پاک‌سازی معابر شهری ملایر در خیابان‌های پخش شده است.

فرجی با اشاره به فعالیت چهار تیغ برف‌پاک‌کن و یک دستگاه گریدر برای برف‌روبی ملایر افزود: در عملیات برف‌روبی انجام شده ۱۲ کامیون نیز در حضور داشتند و تمامی خیابان‌های شهر ملایر تا ظهر جمعه برف‌روبی شد.

وی گفت: علاوه بر پاک‌سازی معابر شهری، جهت جلوگیری از شکستگی درختان عملیات پاک‌سازی درختان سطح شهر نیز توسط نیروهای خدمات شهری ملایر انجام شد.

شهردار ملایر عنوان کرد: تدابیر لازم برای فصل زمستان در شهر ملایر و در صورت بارندگی مجدد اندیشیده شده است.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار