نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. دى 1402 - 8:58   |   کد مطلب: 33099
فرماندار ملایر گفت: همه ما در عرصه انتخابات با انجام جهاد تبیین، تبلیغ چهره‌به‌چهره و امید آفرینی در جامعه، زمینه مشارکت حداکثری را مهیا نماییم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ سلمان اسماعیلی شامگاه جمعه در یادواره ۵ شهید روستای مهرآباد با بیان اینکه شهدای ما در شناخت دشمن بی‌نظیر بودند، اظهار کرد: شهدا با شناخت عرصه‌ها و دشمنان بهترین راه را برای حرکت خود انتخاب کردند.

وی به خیانت‌های برخی از افراد در داخل کشور اشاره کرد و گفت: امروز در کشور در مقابل افراد بصیر، خائنینی هستند که دشمن خونخوار را بزک می‌کنند و ترس و بزدلی خود را از دشمن به منطق و عقل‌گرایی تشبیه می‌کنند و این اشتباه بزرگی است.

فرماندار ملایر به بصیرت بلند شهدا اشاره کرد و گفت: در فضای غبارآلود دوران مختلف شهدا دشمن‌شناسی کردند و با عبور از جان ارزشمند خود، عشق به اسلام و میهن اسلامی را به اثبات رساندند و بصیرت خود را نمایان کردند.

وی گفت: ضمن تشکر از افرادی که به عرصه انتخابات ورود کرده‌اند، دولت هیچ فهرست و فهرستی برای انتخابات پیشرو ندارد و از هیچ‌کس حمایت نمی‌کند و هرکس بگوید گزینه فرمانداری است، دروغ می‌گوید.

وی با بیان اینکه بصیرت شهدا باعث نصرت انقلاب سلامی است، تصریح کرد: امروز ما هم وظیفه داریم تا با زمان‌شناسی به هنگام، در فضای غبارآلود به‌موقع عمل کنیم.

اسماعیلی حضور در انتخابات را وظیفه اصلی امروز در کشور دانست و گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری در سخنان خود بیان کردند هرکس با انتخابات مخالفت کند با جمهوری اسلامی و اسلام مخالفت کرده است.

وی با بیان اینکه اقدام علیه امید مردم و انتخابات، اقدام علیه اسلام، انقلاب و موجودیت ایران اسلامی است، افزود: همه ما در عرصه انتخابات با انجام جهاد تبیین، تبلیغ چهره‌به‌چهره و امید آفرینی در جامعه، زمینه مشارکت حداکثری را مهیا نماییم.

فرماندار ملایر گفت: ما مجری انتخابات هستیم و رأی مردم را امانت، حیثیت و بلکه ناموس خود می‌دانیم و به صیانت از آرای مردم متعهدیم.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار