نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. دى 1402 - 8:40   |   کد مطلب: 33095
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خبر داد:
تأمین ۸۰۰ میلیارد اعتبار برای پروژه‌های عمرانی ملایر
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی ملایر در بخش‌های راهداری، طرح هادی روستاها و ورزشی تخصیص داده شد.

هادی بیگی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای جذب اعتبارات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پیگیری‌های فراوانی برای جذب بودجه‌ شاخص از محل اعتبارات ملی برای توسعه زیرساخت‌های عمرانی شهرستان ملایر انجام شد.
وی افزود: در راستای تکمیل مصوبات سفر دور اول رئیس‌جمهور به استان همدان و صرفاً در مورد پروژه‌های شهرستان ملایر  پیگیری‌های انجام شد که منجر به جذب اعتبارات مختلف شد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این بودجه در خصوص طرح‌های مصوب و بودجه‌های مربوط به آنها پس از تأیید معاونت اجرایی رئیس‌جمهور، توسط معاون اول ریاست محترم جمهوری ابلاغ شد.
وی به  اختصاص مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال جهت اتمام پروژه تعریض جاده ملایر به اسلام‌شهر آق گل در سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: این پروژه از طرح‌های مهم در حوزه راهداری ملایر است.
بیگی‌نژاد با بیان اینکه ۱۰۰ میلیارد ریال جهت اتمام سالن ورزشی اسلام‌شهر آق گل در سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ اختصاص یافت، تأکید کرد: تکمیل این طرح از مطالبات مردمی بخش ترک شرقی است.
وی تکمیل طرح‌های هادی روستایی را از مهم‌ترین وظایف دولتی در روستاها دانست و گفت: در این راستا ۳۰۰ میلیارد ریال جهت اجرای طرح هادی روستایی شامل بهسازی، زیرسازی و آسفالت معابر درون روستایی در  ۳۰ روستای شهرستان ملایر در سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ اختصاص یافت.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به بحث‌های عمرانی و پروژه‌های نیمه‌کاره باید توجه ویژه‌ای شود، گفت: درمجموع و با پیگیری‌های انجام شده ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی ملایر تخصیص داده شد که در صورت جذب اعتبارات شاهد پیشرفت و رشد خوبی در شهرستان ملایر باشیم.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار